A Row of Love - Maca Maci

Hétvégén próbáltam összevarrni a becsavarodott kardigánomat, de hamar abbahagytam, nem a kedvencem a dolgok befejezése... Kivéve ebben a hónapban, egészen büszke vagyok magamra, mennyi mindennel végeztem. A szvetter is kész lesz még a héten, mert pénteken azt szeretném felvenni a karácsonyi buli még tánc és kimelegedés előtti részére:)

A szvetter helyett/mellett A Row of Love macikat hímezgettem, el is készültem Macamacival és Papamaci egyik mancsával. Nekiálltam a háttér hímzésének is, mert tudom, hogy emiatt fog majd állni a kész kép:)

A második, vaku nélkül készített kép kicsit narancsosabb árnyalatú és elmosódott, de talán élethűebbek a színek...


4 comments:

nöné povedal(a)...

Nagyon tündéri!

Anonymný povedal(a)...

Nagyon tetszik ez a kép:)

Anonymný povedal(a)...

Ez is nagyon kedves kép. Szép lesz, ha majd elkészül.

Drukkolok, hogy legyen erőd összevarrni a pulcsit! Jó lenne benne villogni a bulin. ;-)

Dora povedal(a)...

Te is himzed ezt? Tök jó! Nekem már kész van, Kolos szobájában van a falon :) Szerettem csinálni, és valami csoda folytán ezt le is nyomtam egyhuzamban :-D Bárcsak mostanában is igy varrnék :-D

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon