PIF ajándék Mártinak

Márti jelezte, hogy hozzá is elérkezett a PIF ajándékom, annyira kedves sorokat kaptam tőle, nem hittem volna, hogy ekkora lesz az öröme:) Meg is mutatom, mit kapott (a felállás hasonló, mint a másik kettőnél, de mivel Belindáéval együtt adtam fel a csomagot, itt is kimaradt a tea:():

Tralala epres képecske párja pinkeepben (tűk - nálam tüvek a többes száma - nélkül), Casa Mia párnácska, másik oldalán Márti monogrammjával, dekorfilcek (a jó benne az volt, hogy 4 volt mindegyikből, így mintha én is kaptam volna ajándékot), és egy kis szlovák finomság. Hmm, nem csináltam volna a monogrammról képet?

Azt hiszem, most már karácsonyi hangulatom van. Tegnaptól szépen havazik, sok minden még nem marad meg belőle, de nagyon szép. Reggelente és este a buszon a Karácsonyi éneket hallgatom Bodrogi Gyula előadásában, és beszereztem már pár karácsonyi filmet is. Holnap este karácsonyi buli lesz a kollegáimmal. Rendeltem egy blúzt erre az alkalomra, annyira szééép és elegáns, és sötétzöld és szatén... Kár, hogy fodrászhoz nem jutottam el, és a nadrág sem jött le, amit rendeltem... De majdcsak felöltözök valahogy, kivasalom a hajamat és kész:) Úgyis kíváncsi vagyok már, milyen hosszú igazából a hajam, mert eléggé összeugrik, és még úgyis hosszúnak néz ki:D Na ennyi hülyeséget már rég adtam ki magamból, inkább megyek dolgozni:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon