Aida-betétes terítő 12-13.

Sok újdonságra az év első 3 hónapjában tőlem sajnos nem lehet számítani... Már az első 4 nap munkától jócskán kifáradtam, úgyhogy most 2 napot pihenéssel töltök. Nem is írom inkább, mikor keltem ma fel:)

Azért az új évben szinte minden nap hímeztem egy kicsit. A lepkés párna már majdnem kész van, tegnap pedig az egyik tündérbe is beleböktem már. Január elsején a bécsi újévi koncert alatt pedig elkészült a terítő újabb 2 virága, így már csak 3 van hátra. Most már ismétlem a kedvenc 4 virágomat.

Photoshoppal is dolgozgattam egy kicsit ma, bár egy-két dolgot nem tudom, miért kell csinálnom, de azért szépen megcsináltam mindent, amit a tutoriál írt, ez jött ki belőle:


6 comments:

Kati povedal(a)...

Szép lesz ez a terítő
a bájos kis virágokkal!
Amikor elkészülsz a hímzéssel,
neked kell beszegni a terítő
széleit, vagy már szegetten
vetted?

CathlenKata povedal(a)...

Nagyon szép lesz! A pillangóshoz meg még egy kicsit drukkolok jó:-)

Anonymný povedal(a)...

Nagyon szépek a kis virágocskák, biztos gyönyörű lesz a terítő!

Christine povedal(a)...

Köszönöm! A terítőt nekem kell beszegnem, olyan cikkcakkosra gondoltam a virágok mentén, mert nem szimmetrikus az anyag, és máshogy nem lenne jó. Egy egyszínű (nem fehér) nagy terítőre fogom majd feltenni középre. Egyszer. Majd. Ha lesz asztalom:)))

Dóra povedal(a)...

Baromi sokat dob rajta a kontúr! Szép lesz!

katha povedal(a)...

nagyon kedves kis munka :) gratula!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon