Hello június!


Pannikám vasárnap fél éves lesz már, ezért itt az ideje, hogy lassan visszatérjek az életbe, és vele együtt a blogra is. Úgyis nagyon hiányzik, hogy nem írogatok ide, és sajnos mások blogját sem nagyon olvasgatom, de mostantól minden nap csippentek rá valahonnan egy kis időt.

Hétről-hétre alakítgatom a rendszert, a napi ritmusunkat, próbálok mindent belesűríteni a napunkba, ami szükséges. Egyelőre elég jól megy, és sikerült is sok olyan "újítást" bevezetnem, amivel könnyebbé teszem a házimunkát. A gyereknevelés és a házimunka teljesen kitölti a napjaimat, mégis úgy érzem, hogy kezd utolérni a sztereotípia. Meg is beszéltem Petivel, hogy ha van valamilyen "kihívás" a hónapban, sokkal jobban érzem magam, nem vagyok annyira depis sem a beskatulyázódástól. Ilyen volt pl. a 30 napos guggolós torna, amit sikeresen végigvittem, pedig elég sok volt már az utolsó napi 245 guggolás, mégsem adtam fel. Összesen 3295 guggolást csináltam, mellette egész április végéig hátgerinctornáztam minden nap. Egy kicsit meg is látszódott rajtam, míg meg nem betegedtem, és valami mellékhatás miatt két pofára nem kezdtem falni a kekszet... Úgyhogy most nagyjából ott vagyok, ahonnan indultam. 

Nade miről is akartam írni? A kihívásokról. Szóval június a kihívásoké lesz, hogy legyen mivel "elütnöm" a sok szabadidőmet. Tehát a júniusi kihívásaim:

Gasztronómia: Peti rámutat egy receptkönyvemben egy receptre, amit el kell készítenem. 5 recept után írnom kell róluk a blogra, 10 után vehetek magamnak egy könyvet (tiszta Julie és Julia, pedig nem is látta a filmet. Illetve egyszer "nézte" velem, csak a laptopjáig látott el:))

Kreatív: barátnőm számára a hímzett zsepik. Még kettő van hátra, valamint felhímezni mind a 6-ra egy rövidke szöveget.

Ezen kívül megtervezni az esküvőnket. 

Többet blogolni.

Lenne még több is, de azokat megtartom a következő hónapra:)

Mindeközben ami feldobja a hangulatomat ebben a retek időben: Presser Gábor minden mennyiségben, és pöttyös könyvek (kölcsön kaptam 15-öt, és 5 van nekem). Amit pedig most olvasok: Sophie Kinsella: A boltkóros babát vár (csak hogy tudjam, mit nem vettem még a kicsinek:)

Szóval, Helló Június!!!

1 comments:

Mónika povedal(a)...

Jól hangzik! Várom az új posztjaidat:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon