Mostani kedvencek #1

Mostanában sok új blogot fedeztem fel, amik gyorsan a szívemhez nőttek, és gyakran rájuk kattintok, van-e már új bejegyzés. Gondoltam, megosztom most itt is, hátha valamelyik megtetszik valakinek:) Eléggé tükrözi a mostani érdeklődési köreimet, hisz a legtöbb gyerekes blog, de ezekben nagyon sok recept, kreatív ötlet is található. A linkek a képre kattintva érhetőek el.

Csöppkeblog


Rengeteg kreatív ötlet, recept, tippek, hogy foglalkozzunk a gyerekekkel.

Családanyu


Ötletek pocaklakós és kisgyermekes anyukáknak. Sok összegyűjtött ötlet, praktikus tanácsok a gyereknevelésben.

Mothering


A "gyerekes" blogok közül ez a kedvencem. Ez egy szlovák blog, a blogíró kisfia egy hónappal fiatalabb a Panninál, tehát szinte mindig olyan dolgokról ír, ami engem is foglalkoztat. Legutoljára épp a bilire való szoktatásról. Hogy mennyien olvassák nálunk a blogot, abból is látszik, hogy amikor a tréningbugyiról írt, hirtelen Pozsony összes gyerekcuccos üzletében elfogyott ez a fajta bugyi. Én csak tudom, én is rákérdeztem pár helyen:) A tanításban szintén a Montessori-elvet használja, ami nekem nagyon tetszik, én is próbálkoztam már vele.

Recepty pre deti


Ha már a gyerekeknél tartunk, ez egy nagyon jó oldal inspirációnak arra, mit főzzek Panninak. Bár általában azt eszi, amit mi, azért vannak ételek, amiket kategorikusan elutasít, ilyenkor jól jön egy kis segítség.

Bonviváni


Egy szlovák receptes blog, ismert receptekkel, gyönyörű képekkel és fázisfotókkal. Nyami.

Egyelőre ennyit mutatok meg, majd később még jön több is, ha esetleg tágul az érdeklődési köröm:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon