Múlt heti jóságok #13



YPanni énekel, már egy hete megörvendeztet minket különböző dallamú és szövegű nótákkal, nagyon vicces tud lenni. Egyelőre még azért nem neveznénk be az x-faktorba:) Y végre mindent kivasaltam, már csak 3 ing maradt a kosárban, 2 Petié, de lagziba csak egy hónap múlva megyünk, egy az enyém, de abba még jó ideig nem férek majd bele... Y Panni szuper ajándékokat kapott névnapjára Y újra rukkoláztam, sikerült beszereznem 4 Agatha Christie-t, így már csak pár kötet hiányzik az életművéből. Remélem jövő héten meg is érkeznek Y végre befejeztem a Montessori játékokat, és még laminálógépünk is lett Y egy szuper hétvége Pozsonyban, hármasban: voltunk Biofarmon állatkákat nézni, ma pedig a városban sétálgattunk, Panni a villamosozást is nagyon élvezte. Y Végre normális idő volt a héten, ezt a nagy meleget nagyon megszenvedtem, a vérnyomásom a padlón, a fejem is állandóan fájt. Sajnos jövő héten újra visszatér a meleg, de valahogy majdcsak kibírjuk... - bár már márciusban megcsináltam az adóbevallásokat, az egyik "kliensem" tegnapelőtt írt, hogy válasszam ki fizetésképpen, milyen könyve(ke)t szeretnék érte. Már rég elfeledkeztem róla, és jó érzés, mert imádok könyveket kapni... Jó volt összeállítani a listát is, kiváncsi vagyok, milyen könyvet választ nekem.






 
christine blogja Blog Design by Ipietoon