NKK 10. hét

Elérkeztünk végre az utolsó héthez, már csak pár nap, és itt a Karácsony! A függönyön már csak 3 csizmácska árválkodik, ami fura, hisz még csak most pakoltuk tele őket. Tartalmas hét van mögöttünk, szinte mindent megcsináltunk, amit elterveztem múlt hétre. Panniból újra igazi kiscsaj lett, fűnek-fának mutogatja a szép új fülbevalóját, amit saját maga választott, és alig sírt, amikor belőtték. A héten viszont még rengeteg teendő akad. Ma megsütöttük a linzert és a mézeskalácsot, emelett egész délelőtt a kórházban ültem, de mindent elintéztem, amit házi feladatként adott a doktornő - EKG-n is voltam, és az utolsó ultrahang időpontja is le van egyeztetve. Holnap még intézkedős nap van - el kell mennünk a munkaügyi hivatalba leadni a anyasági papíromat, majd a körzeti orvosomhoz a sztreptokókusz eredményért. Az összes ajándék beszerezve, úgy néz ki, még az elveszett eBay-es csomagom is megjött ma, benne anyu és az én ajándékommal, de ez csak holnap derül ki, még nem voltam postán. Holnap megcsináljuk még Pannival a banános piskótát, és takarítunk-takarítunk-takarítunk. Mi a bevásárlást is szinte az utolsó napra hagytuk, holnap délután még ez is vár ránk:) Szerdától viszont pihenünk, délután, ha Peti hazajön, feldiszítjük közösen a karácsonyfát és becsomagoljuk az ajándékokat. 

A hét feladatai a következőek:

  1. Adventi takarítás
  2. Elküldeni a karácsony e-mail üdvözleteket
  3. Szépítkezés - khmmm
  4. Előkészíteni az ünnepi ruhaszetteket - ez nem nehéz, sok mindenbe nem férek bele:)
  5. Sütés-főzés


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon