Fíha Tralala #2

Végre kész vagyok az egyik lábbal, pöttyöszoknistul, cipőstül, mindenestül:) Lássuk csak, hányszor is bontottam:


  1. Az első cipőnél rossz helyen volt a sarka, sehogysem akart kiformálódni, fejtés
  2. Másodszor már rájöttem, hova kell a sarkat horgolni (valahogy két pálcával arrébb volt a sorom vége, mint az eredeti mintában - azt hiszem, ez a másik cipőnél sem lesz másképp. Eljutottam a  pöttyös zokniig, rendkívül nehezen ment. Viszont túl lazán horgoltam, mert az első pontnál azt hittem, csak az a hiba... teljes fejtés
  3. Harmadszor a zoknin a pöttyök nem tetszettek, hogy egymás felett voltak, nem ferdén, zokni fejtés
Innen aztán már ment minden, mint a karikacsapás. Viszont valahol kicsit elszámoltam a pöttyöket, nem túl szimmetrikus, de amikor azt mondtam, le kéne fejteni, Peti kicsit ferdén nézett rám (ok, lehülyézett...)

Mindegy, Panninak tetszik:)



 
christine blogja Blog Design by Ipietoon