Utolsó horgolmányok 2018-ban

Ezek még az utolsó darabok, amiket sikerült befejeznem karácsony előtt: egy hánytatott sorsú angyalka, ami már hetek óta várt a befejezésre, és 5 ujjbáb - egy szenci anyuka rendelte, tavaly is az ő ujjbábjai voltak az utolsó előttiek, amiket karácsony előtt talán két nappal szállítottuk le. Ez van, mióta elhatároztam, hogy nem horgolok megrendelésre, egyszerűen nem megy. Rengeteg már meglévő és azóta beérkező megrendelést mondtam le.



Jól érzem magam így, hogy nincsenek kötelességek (persze vannak, de azok más jellegűek, és nem saját magamnak okoztam). Mióta esténként nem horgolok kötelességből, már majdnem kiolvastam egy könyvet, amire év elejétől nem volt példa. Többször el is aludtam sorozatnézés közben, nehéz nekem, ha csak a történetre kell figyelnem és más agytekervényemet nem foglal le semmi... Újra tudok gondolkodni és tervezgetni. Bármilyen szuper hobbi is volt nekem a horgolás ezelőtt, egyelőre nem éreztem késztetést, hogy nekiüljek bárminek is. De jó ez így, majd visszatérek a horgolótűhöz, ha kedvem lesz hozzá... Az egyetlen negatívum, hogy mivel nem alszom el azonnal, ahogy leteszem a fejem, visszatértek a rossz gondolatok és álmok, de talán idővel ez ellen is tudok majd valamit tenni...

2 comments:

Clipping Path Service povedal(a)...

I am absolutely loving your gorgeous blog! Thanks

Martin mona povedal(a)...


I am so glad to visit this blog. This blog is really so amazing clipping path service

Photo Retouching Services
raster to vector conversion service


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon