PIF - Hortenzitának

Hortenzita jelezte, hogy megérkezett az ajándéka, úgyhogy most már megmutathatom én is a fázisfotókat hozzá:) Nagyon örülök neki, hogy a könyvjelző tetszést aratott nála, nagyon-nagyon nehéz egy olyan lánynak ajándékot készíteni, aki ennyire kreatív mint ő, úgy, hogy lehetőleg valami újat, mást mutass neki. De azt hiszem sikerült! Nagy lelkesedéssel csináltam, és nem is annyira bonyolult elkészíteni, mint ahogy kinéz.

Mióta blogolok, még nem is csomóztam, úgyhogy nem is tudhattátok, hogy ilyet is művelek. De egy ideje megjelentek nálam a csomózós linkek - akkor jöttem rá, hogy nekem könyvjelzőt kell készítenem! Ebben a mintában az volt a legnehezebb, hogy két ugyanolyan egyszerű minta volt összecsomózva, és nagyon kellett figyelni a fordított csomókra... Párszor visszafejtettem, de mindjárt elsőre megtaláltam a módját, hogyan is kell csinálni. Így kezdődött:

Így folytatódott:D Eléggé szenvedtem néha, de megérte:D

És ez lett belőle:
A befejezéshez a szálakra nagyobb gyöngyöket szerettem volna fűzni, de ha azokat is rárakom, be sem lehetett volna csukni a könyvet. Így maradtak a szálak (kicsit hosszabbak, mint a képen, szépen kikandikálnak egy A5-ös könyvből, kipróbáltam:) Szét nem szabadna jönnie, mert minden csomó kétszer van megkötve.
Mivel Hortenzita az egyetlen jelentkező a PIF-emre, úgy néz ki, be is fejeztem az ajándékozást egy időre, de ha akar valaki, 2en még jelentkezhetnek:)

Hortenzita, használd egészséggel, sok-sok jó könyvet hozzá!

7 comments:

hortenzita povedal(a)...

KÖSZÖNÖM!!!
Én rögtön gondoltam, hogy ez nem lehetett egy gyors és egyszerű munka! Köszönöm azt is, hogy ennyi időt és türelmet szántál rá(m)!

Soleil povedal(a)...

De szép ez a könyvjelző! Eszembe se jutott volna, hogy könyvjelzőt is lehet csomózni. Táska meg virágtartó mintáim vannak valahol, de még sosem próbáltam a csomózást.

Christine povedal(a)...

Hortenzita, használd egészséggel:)
Soleil, végülis ez két karkötő összecsomózva, nem egy nagy művészet:)
Az összegubancolódás meg csak azért volt, mert azt hittem, sokkal több fonal kell hozzá.

Anonymný povedal(a)...

Szeretnék jelentkezni a PIF-edre! Lehet még?

Christine povedal(a)...

Szia Ida!

Bár már betelt a 3 emberkével a PIFem, szívesen készítenék ajándékot. Blogod nincs?:)

Ralina povedal(a)...

Ügyi vagy! Szép ajándék.

@anglee povedal(a)...

Jujj, most találtam Rád, szinte vadászok azokra a kreatív blogokra ahol csomózott karkötők is készülnek! Minden munkád nagyon szép! :) De a karkötők.. :):)
Üdv: Angi

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon