PIF - Pay It Forward

Évi blogján olvastam, megtetszett, bejelentkeztem. Ez egy jó indítóok arra, hogy megismerjünk új emberkéket, és örömet szerezhessünk nekik...

Azt hiszem, ez lehet az alapja a külhonokban működő PIF (Pay It Forward) akcióknak. A lényeg: ne azt várd, hogy mit kapsz - hanem add tovább a jótettet!

Nézzük a lényeget:

I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week... LOL... but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog (or - in your life - if you happen to be blog-less).

Az első három ember, aki jelentkezik itt, megjegyzésben a blogomon és ő is kiteszi ezt a felhívást a saját blogján: küldök neki saját készítésű ajándékot. Nem tudom, milyen ajándékot fog kapni, és ne várja, hogy holnap, vagy a jövő héten megérkezik, de az elkövetkezendő évben biztosan érkezik egy kis csomag tőlem. Az egyedüli dolog, amit kérek érte: te is tedd meg az ígéretet a blogodon (vagy a való életben, ha nincs blogod), add tovább a jótettet.

Aki belefért az első három megjegyzésbe, az küldjön egy levelet a kristina pont babicsova
kukac gmail pont com címre (szóközök nélkül) a címével, esetleg blogcímével együtt.

Remélem olvassák annyian a blogomat, hogy ne kelljen szégyenkeznem amiatt, hogy nincs kinek örömet szereznem...

11 comments:

hortenzita povedal(a)...

Én máris jelentkezem! :-)
Küldöm az e-mailt is.

Christine povedal(a)...

Dejóóó, azt hittem senki sem fog jelentkezni... Örülök neked, és bár egyszer már átböngésztem a blogodat, azt hiszem mégegyszer át fogom, hogy olyan ajándékot kapj tőlem, ami tetszeni is fog:))

Christine povedal(a)...

És mondd, szeretsz olvasni?:)

Manyesz povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Manyesz povedal(a)...

Szeretnék én is jelentkezni hozzád!
Már van blogom, megtehetem nyugodtan:)))

Christine povedal(a)...

Szia Mónika! Szívesen csinálok neked is ajándékot! Légyszi írj egy emilt a címeddel a fent említett emilcímemre (na ebben minden 2x volt), meg azt is, mit szeretnél, hogy kapj:) Illetve hogy milyen az ízlésed, elvárásaid, színed vagy hasonlók:)

Anonymný povedal(a)...

Szia!
Hortenziánál olvastalak. Szívesen jelentkezem a játékra ha beleférek még... bár bevallom én már korábban felraktam a lapomra.

Christine povedal(a)...

Szia!
Beleférsz még, épp a harmadik vagy. De örülök:))) Írnál egy kicsit magadról, hogy mit szeretsz, és mit szeretnél kapni?:)

Anonymný povedal(a)...

Szia Cristine!
Miskolcon lakom, 2 gyermeket nevelek egyedülálló anyaként. Pénzügyes végzettségem van, jelenleg is tanulok, a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi karán fogok másoddiplomát szerezni idén ősszel, ha Isten is úgy akarja. :)
Szintén foltos vagyis foltvarró vagyok, mint Hortenzia? Mit szeretnék kapni? Rád bízom, a meglepetés az igazi ajándék!
A mélem: ditke1110@gmail.com

Christine povedal(a)...

Ok, nemsokára jelentkezem:)

Jon povedal(a)...

Szia Kedves Christine!

János vagyok. Egykoron moziban láttam a Pay It Forward-ot, és ma reggel megtaláltam kölcsönkapott filmek között, és meg kellett néznem. Újra nagy hatással volt rám, elkezdtem körülnézni, hogy világszerte mostanában is él-e a mozgalom. Így találtalak meg Téged is :)
Láttam, hogy volt 3 jelentkező, akiknek ajándékot ígértél. Már nem mostanában volt ... Jól sikerültek a meglepetések? És hallottál azóta arról, hogy továbbadták-e a kedvességet, akiket megajándékoztál?
Ha van kedved, szeretettel látlak a honlapomon, zeneszerző vagyok, talán szereznek a Zenék pár kedves pillanatot :)

www.jongeorg.com

Legyen szép napod! :)

János

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon