Becsavarodott kardigán 2.

Nagy nehezen sikerült befejeznem a kardigánom egyik elejét - ne kérdezzétek, melyiket, amióta autósuliba járok, egyre nehezebb eltalálnom az irányokat:) Nehéz szülés volt, már a háromnegyedénél tartottam, amikor észrevettem, hogy elrontottam az elején, és annyi a szaporítás-fogyasztás benne, hogy az egészet vissza kellett fejtenem, mert úgyis belezavarodtam volna. Aztán még jó párszor fejtettem vissza két-három sort, de mivel kevés szemmel kell kötni, elég gyorsan lehetett haladni vele.
Aztán jött egy kis kötésundor épp a visszafejtések miatt, ezért csak tegnap kezdtem el a másik elejét... A fele már annak is kész van.


Ez így egy kicsit csálén néz ki, de nem volt kedvem kifeszíteni - furán is néztek volna ki a gombostűk a hajópadlóban:) Nem lesz ilyen vékonyka, még egy kb. 4 centis csavart mintát fogok rá varrni. Anyumat már fűzögetem, hogy kösse meg nekem a 156 cm-s csavart mintát, de nem igazán hajlik rá... Már látom, hogy megint ott fog abbamaradni a kardigán. Grrrrr.
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon