Megújultam

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy azért is nem írtam mostanában a blogomra, mert nem tetszett már a külalakja... Petit már sokat nyaggattam, hogy csinálja át nekem az elrendezést meg a hátteret, de neki is sok a dolga. Aztán Orsinál ráakadtam ezekre a hátterekre, úgyhogy gyorsan cselekedtem:) Nem biztos, hogy már végleges, de ez is nagyon tetszik. Sajnos most nincs időm vele sokat bütykölődni, de lehet hogy már nem is akarok. Nektek hogy tetszik az új kinézet?


Már csak pár napom van hátra az autósulis vizsgáig... Jól be vagyok már ijedve, ráadásul most intenzíven vezetek is, tegnap és ma is voltam vezetni, holnap is megyek, és hétfőn is. Néha nagyon jól megy, máskor meg egy csomó dolgot eltévesztek. Nem olyan egetrengetőek a hibáim, de félek, hogy nem lesz meg a gyakorlat... Tesztekből pedig van 35 db, tegnapig megcsináltam már 25-öt, erre ma megkaptam az újakat, mert pont aznaptól, amikor én megyek vizsgázni, új tesztek lesznek már. Még szerencse, hogy azért előre odaadták őket. Arról is hallottam már, hogy az új törvény szerint nem fognak vizsgáztatni a konstrukcióból és javításból, de az instruktorom ezt hülyeségnek tartja. Én pedig a vezetés után ettől félek a legjobban.
Azért csinálok vicces dolgokat is, ma pl. az instruktor lábát fogtam meg a váltó helyett:) Csak a Peti meg ne tudja...:P


Ja és az IKEA. Megyek:))))))) Kb. március közepétől. Alig várom már. Szerintem jó döntés volt...

5 comments:

nöné povedal(a)...

Nekem tetszik. A vizsgához pedig egy nagy kalappal!

Anonymný povedal(a)...

Szerintem is jobb, mint a piros volt.
A vizsgànàl meg ne izgulj. Mèg vèletlenul majd a vizsgàztatò làbàt fogod meg!

Anice kötős blogja povedal(a)...

Ha jó lába van..
Nekem is jobban tetszik ez a háttér, de az fontos, hogy neked tetszik ugyebár. Majd a vizsgák után elmondom, hogyan vittem el egy üres buszmegállót négy éve..egy kalappal kívánok, ügyes legyél!

Jucus povedal(a)...

Nekem is tetszi a blogod új ruhája!
És én is drukkolok a vizsgádhoz!

Christine povedal(a)...

Lányok, köszönöm!! Már csak két vezetésem van hátra, azalatt kell mindent begyakorolnom:S

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon