A Row of Love, Bee my friend

Csak egy kis gyors update...

Befejeztem a Row of Love macik hímzését, már csak a kontúrozás van hátra, a kedvencem...


Kész van Melinda párnájának hímzés része is, aranyosak lettek szerintem a macsekok kikontúrozva:) Bár az alsó kicsit bénácskán nézett ki az eredeti kontúr alapján, úgyhogy nagyobbítottam az orrán. Szerintem egy-két sor a kontúros mintából hiányzott is, de sebaj, szerintem egész jól megoldottam.


És most következik egy kis matyóhímzés, csak mert most ehhez van kedvem, összeállítom Bogi ajándékát, kontúrozok kicsikét a macikon, aztán jöhet egy új project:) Peti zöld utat adott ezeknek a zsiráfoknak:


Mindig is tetszett ez a sorozat - az elefántoson kívül. Az a kép valahogy nem jön be...

Húsvétkor ilyen kis "betolakodóink" voltak Selmecen, a nyaralónál:


Meg is simogathattuk őket:) (4-5-en voltak) Nagyon pici pockok voltak még...


Majd még jövök:)

6 comments:

nöné povedal(a)...

Nagyon szépek a hímzéseid, a kis pocok pedig aranyos!
A zsiráfokhoz sok türelmet és kitartást!

Dora povedal(a)...

Tök jó lett a macis!
De a cicásak is aranyosak lettek!

Dora povedal(a)...

Ja és nem semmi vagy, hogy a végére hagyod az egész kontúrozást. Én sosem birom, megőrülnék annyi kontúrozástól a végén :)

Christine povedal(a)...

Hát én próbálkoztam közben csinálni, de nekem az sohasem megy:) A zsiráfosat már biztos úgy csinálom. Naná, hogy a maciknál is ugyanezt mondtam...

amilgade povedal(a)...

:-) Nagyon jók lettek!
A zsiráfosat én is kinéztem, de fogalmam nincs mikor fogok belekezdeni! :D

Anonymný povedal(a)...

ellenorizni kell:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon