Villámok - 2009.7.15

Azt hittem, olyan villámokat, mint múlt héten, sohasem látok többet. Én nem tudom, milyen helyre költöztünk mi, de olyat még sohasem éltem át, hogy minden egyes másodpercben villámlik, villog, égdörgés nincs, eső sem. Félelmetes volt. 5 perccel a vihar előtt még sehol semmi, éppen azon gondolkodtunk, kimenjünk-e még sétálni.

Tévedtem, tegnap éjjel megint a semmiből egyszercsak jött egy hatalmas széllökés, odaugrottam az ablakhoz, és már csak azt láttam, hogy egyfolytában villámlik. A felső szomszéd ruhaszárítója (pakróccal együtt) ott libegett az erkélyen, ki tudja, mi tartotta már csak ott. Attól féltem, hogy a szél leszakítja, és kitör egy ablakot. Peti fel is ment szólni nekik, de sz*rtak rá, megkérdezték ki az, amikor mondta, hogy az alsószomszéd, valószínűleg elmentek az ajtótól, nem is nyitották ki. A szárító pedig csak lifegett tovább. Egyszercsak elment az áram, és egyszerre vagy 15-20 autó kezdett szirénázni.

Peti egyfolytában kattogtatta a fényképezőgépet, bár 50-60 képből ha 4-5-ön el lehet csípni egy-egy villámot. Ja igen, hosszú expozícióval kell fényképezni, meg még énnemtudommiket átállítani, nem csak úgy látatlanba fényképezni (ha esetleg valaki megpróbálná). Azért ennél sokkal hatalmasabbak voltak a villámok:


Tegnap is kattogott, 2 kép sikerült, azokat majd legközelebb felteszem.

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon