Tofu

Régen mutattam képet erről a kis csirkefogóról. Tofu szuperül van, bár múltkor jócskán megijedtem, mert egy egy centi részen hiányzik a talpáról a szőr, és három pötty vért is felfedeztem a fürdőszobában. Nem tudom mitől lehet, hogy csak felsértette-e vagy valami komolyabb, de két héten belül úgyis visszük oltásra, majd megkérdezzük a dokit, mi a véleménye róla. Addig is egy-egy kép a "neközelíts a karácsonyfámhoz"-ról, "gumimaciért mindent megteszek"-ről, és ahogy a takarításba besegít:)




6 comments:

Csandi povedal(a)...

Nagyon cukorbogyó :))))

nöné povedal(a)...

Már nagyon hiányoltam ezt a kis cukkancsot:o)

En povedal(a)...

Olyan aranyos! *-*

Christine povedal(a)...

Tofu köszöni:) Virgonc mint mindig, jól elvan, csak én vagyok lusta posztolni...

CathlenKata povedal(a)...

Édes:-)

IsaBella povedal(a)...

Kis édes! :)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon