Helló január, helló 2014!

Hipp-hopp, már el is múlt 2013. Pedig még csak most kezdődött! Szinte semmi, és mégis annyi minden történt ez alatt az egy év alatt. Szinte semmi, hisz minden napunk ugyanarról szólt, ugyanaz a rutin, kevés idő, és mégis annyi minden, hisz kicsi lányunk rengeteget fejlődött az első évében. 2013-ban sikerült pár dolgot elkészítenem, ellentétben 2012-vel, amikor pedig utoljára volt időm ilyen tevékenységre, mégsem kreatívkodtam túl sokat. Hát igen, ebből is látszik, az ember arra talál időt, amire akar... 2014-ben szeretnék pár olyan dolgot befejezni, amik már régóta foglalják a kreatív szekrénykém fiókjait. 2013-ban ezek a dolgok készültek el:


Kevés könyvet olvastam, de úgy gondolom, hogy tartalmasakat:) Decemberben valahogy rákattantam az önsegítő, fejlesztő könyvekre, így kezembe került Gretchen Rubin Boldogságterve, Farkas Lívia Ennél zöldebb nem lesz vagy Kádár Annamária Mesepszichológia című könyveire. Bár ezeket még nem fejeztem be, de a Boldogságterv máris nagy hatással van rám. Remélem, ebben az évben is sikerül jó könyveket olvasnom, hisz nekem ez jelenti most a kikapcsolódást - este bemerülök a forró vízbe és olvasok. 

Nem tettem fogadalmakat 2014-re, mert úgysem tartom be őket, amúgy is egyfolytában listázok. Pár hétre előre összeírtam már, azon a héten mit szeretnék elvégezni. Azon kívül pedig örülni fogok mindennek. Nem akarok fogyózni, bár volna miből, jó volna megtanulni igazán főzni, esetleg németet vagy angol tökéletesíteni, de ha év végéig nem haladok ezekkel, az sem baj. Még van időm itthon:) Inkább csak a januári terveimet írom most össze:

- végre rendeltünk konyhaasztalt, így van miért befejeznem a virágos terítőt, amit már évekkel ezelőtt elkezdtem (utoljára 2011 januárjában foglalkoztam vele...) - 2,5 virág hiányzik csak róla
- megcsinálni azt a három-négy darab kontúrt, ami hátramaradt a bisztróból
- összevarrni Panni takaróhuzatát
- nyitni egy FB-s oldalt, ahova felraknám pár elég jól sikerült művemet, hátha valakinek megtetszik...
- végre tényleg összerakodni a fonalas dobozomban és a kreatív szekrényemben, hogy tudjam, hányadán is állunk
- átíratni a nevemet most már mindenhol, de igazán!

Januári olvasmányom egy kis Boldogságterv, valamint A titkos kert F.H. Burnett-től. Zene? Nem is tudom, legyen mondjuk Presser, megint. Sorozat: Váratlan utazás és Az élet sava és borsa, még mindig.
Hát ennyi. Jöhetne már egy kis hó, aztán a tavasz!!!
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon