Amerikai párna

Végre eljött az idő, hogy felmutassak valamit... Ebben az évben nem igazán megy a kreatívkodás, bár a "csajos csütörtökünkön" próbálok mindig valamit csinálni. Még decemberben kezdtem el unokatestvérem 18. szülinapjára a nevét amerikai zászlós betűkkel hímezni, persze az utolsó pillanatban készült el:) Március 16.-án, vasárnap volt a szülinapja, előtte csütörtökön varrtam össze a párnát. Azt is kicsit elbénáztam, mert miután nagy nehezen rávarrtam a képet (persze hozzávarrtam a vánkoshoz), akkor vettem észre, hogy levehető a huzat:) Kicsit béna lett, de majd ha lesz időm, egyszer átvarrom varrógéppel...



Tegnap hirtelen felindulásból elővettem a madárkás képet, már csak három madár kontúrja volt hátra, és mivel este 9-re mindenki kidőlt (Panni nem aludt délben, Peti pedig hamarabb aludt el, mint a gyerek - néha a gyerek altatja a szülőket:), be is fejeztem. Még vasalni kell, aztán arról is hozok képet. Remélem hamarosan visszajön már a kreatívkodós kedvem is...
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon