Kreatív tervek

Azaz amit a következő 15 évben tervezek megcsinálni:) 


Mostanában nem mindig van időm kreatívkodni, de azért a tervek gyűlnek, nem csak fonalakat hörcsögölök, de mintákat is. Mostanában jobban vonz a horgolás, mint a hímzés, de remélem azért hamarosan visszatérek ehhez a hobbimhoz is.


1. Dimensions: Sheltered
Hímzés terén 3 képet szeretnék megcsinálni. Az egyiknek már a harmada kész van, októberig szeretném kihímezni, mert Peti kérte, és akkor lesz a 30. szülinapja:


2. Dimensions: Afternoon in Provance
A másik egy gyönyörű, színes kép, illetve kettő. Ide egyszer nagyon szeretnék elmenni... Még a képek kerete is úgy tetszik, ahogy van:



3. Házi áldás
A harmadik pedig egy házi áldás. Sógornőmék hétvégén költöznek az új házukba, 2 hónapja kérdeztem tőle, szeretne-e házi áldást, mert úgy gondoltam, az biztosan tetszene nekik. Tamással együtt választották ki a betűtípust és a keretet, szerintem jó választás volt. Azt hittem, mégsem kérnek, mert valahogy elsiklottam a link fölött, amit Anita visszaküldött, pedig már két hónapja hímezhetném:) Erre esett a választásuk: 



Egyszerű, könnyen olvasható betűtípus, szép keret. Biztosan jól fog mutatni:) Ezen az oldalon többféle betűtípus és keret közül lehet választani, hogy a leginkább tetsző házi áldás kerüljön az otthonunkba.


4. Fíha Tralala
Horgolásban valahogy a játékok jönnek be. Nálunk Szlovákiában van egy hölgy, aki gyerekeknek énekel (van több is persze), ő Fíha Tralala. Nagyon menő a szlovák gyerekek körében, egyébként jó zenéi is vannak, de szerintem egy kicsit ijesztően néz ki:) Persze Panninak is tetszik, úgyhogy az első játék, amit meghorgolok, a kis Fíha lesz. Ehhez  már meg is rendeltem névnapomra a fonalakat:) Ma elkezdtem a pulcsiját horgolni (persze már 4x fejtettem le, de miből tanul az ember, ha nem a saját hibáiból...).

evii mintája a Modrý koník-ról
az eredeti

5. Maja és Vili
Majára és Vilire véletlenül bukkantam rá. Ez egy ingyenes minta, de a kis méhecskék közül eddig a legszebb, amit láttam. Panninak is rögtön megtetszett, muszáj volt felvennem a tervlistára. Persze minden egyes horgolt játék után le kell mondania egy plüss játékáról, de mire elkészítem őket, azok is kifolynak majd a szobájából.

Az ingyenes minta itt található
Fíha, Maja és Vili horgolásakor is sok újat kell majd megtanulnom. Először is, az összevarrás még okoz némi gondot, valamint mindhárom játéknak komoly kezei vannak, de állok elébe a kihívásnak.

6. Me to you maci
Hogy Kispeti se maradjon ki a sorból, neki több dolog is készül majd - remélhetőleg. Elsőként egy Me to you macit szeretnék készíteni pihepuha vastag fonalból, amilyenből Panni őszi-téli sapkája is készült tavaly. Ezt a fonalat is megrendeltem már. Ebből a fonalból puha, ölelnivaló, nagyobb maci lesz.


7. Pat és Mat
Tegnap a horgolós fórumon láttam ezt a szuper Pat és Mat babát, nagyon megtetszettek, őket is muszáj lesz meghorgolni... Egyszerűnek tűnik a mintája, az összevarráson kívül szerintem nem lesz semmi nehézség velük.


8. Horgolt harangok
Karácsonyra mindig muszáj valami új díszt készíteni, és ezek a harangok ajándéknak sem utolsóak. Már ki is néztem hozzájuk a színes gombokat és a kis csengőket ebay-en. Találtam még itt gyönyörű horgolt karácsonyi koszorút is, de azt azért már nem vállalom be (a következő 10 évben).

Ingyenes minta
9. Téli sapi Petinek
Valami hasonlóra gondoltam szintén pihepuha (Himalaya Dolphin Baby) fonalból, ehhez már van is fonalam.

Modrý koník, sajnos a készítőjét nem jegyeztem fel:(
10. Őszi sapi Petinek
Ilyen kis kutyás sapira gondoltam:)


11. Manósapkák
Ezek a manósapkák már régóta tetszenek, csak egy kistesóra vártam Panni mellé. Karácsonyra tökéletes, aranyos, feldobja az ünnepeket. Szintén a puha, meleg Dolphin Baby fonalból gondoltam.


12. Ábel ajándéka
És persze hátra van még a kis Ábel, barátnőm kisfiának ajándéka, amit már rég elkezdtem, azóta már többször változtattam a végső formáján. Remélem még ebben az évben el is készülök vele. Az első születésnapjára akartam, de az már csak másfél hónap... Vagy bele kell húznom, vagy karácsonyi ajándék lesz:)

Uff, gyorsan megyek is még horgolni egy kicsit...
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon