{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Blogmas 2016 - Karácsonyi MIXTAPE


A VKP-s bloggerek egészen karácsonyig 9 témában ragadnak billentyűzetet, így hetente kétszer örvendeztetjük meg magunkat és olvasóinkat az ünnepi hangulattal. Nem ígérem, hogy minden témáról írni fogok, hisz az időm (és a mobil internet) is véges, valamint a közös karácsonyi ajándékozásban sem vettem részt, amiről szintén fognak írni a többiek, de azért igyekezni fogok.

A szerdai témát kihagytam, mert már igazán nem fogott az agyam, pedig jó téma volt - téli kiegészítők, amik nélkül nem tudok élni. Egyszerűen nem tudtam összeszedni a gondolataimat... Ez van, vannak holtpontok, amikor nem megy az írás, az olvasás, a kreatívkodás, semmi.

Igazat megvallva én már az első ködös őszi napon be szoktam kapcsolni Michael Bublé karácsonyi CD-jét. Az ilyen hideg, ködös, szeles, esős napon jólesik egy kis léleksimogató zene, mindjárt jobb kedvre derülök, és Kispeti is szereti, ha közben táncolgatunk, pörgünk, riszáljuk a popsit. Igen, kitaláltátok, a mai kis karácsonyi témázgatás a karácsonyi zenékről szól!

Régebben, amikor még keresztszüleimnél vacsoráztunk Szentestén, mindig be volt kapcsolva náluk a rádió, ahol csak karácsonyi zenéket sugároztak. Nagyon szerettem azt a hangulatot, még vacsora közben is halkan szólt a zene. Van, aki csöndben, nyugalomban szereti elkölteni a karácsonyi vacsorát, én viszont szeretném, ha ez nálunk is hagyománnyá válna majd. Létezik egy online rádió is, ahol egész évben mennek a karácsonyi zenék, ha fel akarok töltődni, pár órára bekapcsolom:) 

Életem harmincvalahány éve alatt rengeteg karácsonyi zene, feldolgozás készült már. Nekem is van pár cd-m, mégis mindig visszatérek ugyanazokhoz a kedvencekhez, amik nélkül nem karácsony a karácsony. Összeállítottam most a top 10-et, fogadjátok szeretettel, hangolódjatok velem együtt a karácsonyra!

1. Chris Rea: Driving Home for Christmas


2. Mariah Carey: All I want for Christmas is You


 3. Wham! - Last Christmas


4. Band Aid - Do They Know it's Christmas Time


5. Katona Klári: Legyen ünnep


6. Michael Bublé: Christmas Album - az egész albumot imádom


7. Hallelujah


8. John Lennon & Yoko Ono: Happy Xmas


9. Faith Hill: Where are you Christmas?


10. Neoton Família: Ha elmúlik karácsony


Ha még több karácsonyi zenére vágytok, olvassátok el a többiek írását is:

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon