Babák, babák, babák

Először 2 bejegyzésben akartam megmutatni a két babát, de aztán belegondoltam, minek? Én sem igazán törődöm már a bloggal, nem is nagyon olvasnak, végülis már csak arra használom ezt a felületet, hogy később a címszavakból visszaemlékezzek, mi is történt régebben. Még nem tudom, mi lesz a blog sorsa, meglátjuk. De most azért megmutatom az elmúlt két havi munkámat.

Júniusban egy újabb Fíhán dolgoztam, immár a harmadikon, ebből ez volt a második, amit nagyjából saját minta alapján készítettem (vagyis inkább összeraktam 3 másik mintából, plusz hozzáadtam valamit fejből, azért ezt talán nem nevezném saját mintának). Egy kicsit megint finomítottam rajta, a múltkori Fíha sapkája elég nagy lett, így most minden egyes raszta sapka részét egy pálcával vékonyabbra horgoltam, és most már tökéletesen illett a fejére. Újra elcsodálkoztam azon, hogy bár ha már meghorgoltam minden részét, mégis mennyi részletet kell még kidolgozni, mire kész a baba.


Júliusban a gyerekek másodunokatestvérének, Lénának a hatodik szülinapjára készítettem egy babát, Panni babája mintájára. Panni örült neki, hogy Lénának is lesz hasonló, és még a szoknyájuk is ugyanabból az anyagból készül. Most kék-rózsaszín kombinációt készítettem, szerintem nem lett rossz. A haja barna és egyenes, mint Lénának, a ruháját most egy rétegűre varrta anyu. A sálján és a zokniján finomítottam Panni babájához képest. A harisnyakötőtűvel való munka az előző babánál nem jött be, ezért most reliéf-pálcákkal horgoltam a zoknit, valamint a sál is horgolva készült.



Közben Panni arcot rajzolt a saját babájának... és ha már úgyis javítani kellett, hát levettem a fejét (a babának persze), kapott egy kis extra tömést, mert már eléggé megviselt (és nyakli) volt, valamint egy új sálat. És ennyi, egy időre kibabáztam magam:)



5 comments:

Dora povedal(a)...

Hé, én olvaslak :) Csak nem kommentelek :( De szeretem olvasni miket alkotsz, meg mi történik veletek!

Anonymný povedal(a)...

Szia! Zugolvasód vagyok lelkesen, mert tetszik amiket alkotsz, tetszik a stílusod, hogy a hímzés/horgolás/kísérletezés mellett írsz a családról, építkezésről, a mindennapi életről. Köszönöm, hogy megosztod a gondolataidat, ötleteidet! Szeretem a posztjaidat, remélem folytatódnak. :)
Sok vidámságot kívánok!
Brigi

Anonymný povedal(a)...

En is olvaslak :)
sz.

Kristína povedal(a)...

Köszönöm, hogy olvastok:) Megpróbálok többször írni, volna miről:)

IsaBella povedal(a)...

Én is olvaslak ám, csak már nem mindig jut idő a hozzászólásra is. :) Mindig örülök, ha ólatok, vagy a kreatívkodásodról olvashatok.

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon