MP - Greek Island Bookmark 3.

Egyik este rászántam magam a könyvjelző összeállítására. Kicsit túl vastag lett, mert tettem közéje két réteg rajzlapot és két réteg vatelint, de azért még így is szerethető:) Az első este után még át akartam varrni, egy valamilyen kék színű anyagot tenni a hátsó részére, egy réteg rajzlappal és két réteg vatelinnal, de nem találtam hozzá illő anyagot. Másnapra már megtetszett ez a verzió is. Szóval megtartom.


Múlt hét pénteken nagy csalódás ért, megszüntették a Tescoban a fonalfelvásárlóhelyemet. Majd szívrohamot kaptam, Pozsonyban nem lehet csak úgy fonalast-anyagost találni. Hol fogom venni a fonalakat? Aztán eszembe jutott, hogy régebben Elina ajánlott egy üzletet, rákerestem interneten, és csak két utcányira van a munkahelyemtől (azért két jó hosszú utcányira). Bevallom, elsétáltam addig, de aztán kirohantam fél perc múlva az üzletből, egy kicsit bordeles volt, nem önkiszolgálós és sok volt benne az ember:( De azt láttam, hogy van Anchor fonaljuk, jópár anyag (remélem fekete is!), készlet, szegély és hasonló. Majd egyszer még visszalátogatok... Kötőfonalat viszont úgy emlékszem, nem láttam. Hogy fogom a takarómat befejezni???

7 comments:

Dora povedal(a)...

Mármint "könyvjelző összeállitására", nem? :)

Nagyon jó lett, egyszer nekem is kell ilyet csinánom!

Christine povedal(a)...

Na igen, javítom:) Mert előtte karkötőről írtam...
Hát nekem is tetszik:))

Betsy povedal(a)...

Nagyon szép lett! Gratula!

nöné povedal(a)...

Nagyon-nagyon jól néz ki!

Jucus povedal(a)...

Nekem is nagyon tetsz az MP-s könyvjelződ! Nagyon jó lett, ügyi vagy!

Kötőfonal pedig? Úgyis nemsokára találni fogsz egy jó lelőhelyet, ez mindig így van!:o)

Christine povedal(a)...

Jucus, csak az a baj, hogy a takarómat egyfajta fonalból csináltam, csak más színekből, és nem tudom, hol találok olyan üzletet, ahol ugyanezek a fonalak vannak... Pontosan a fele van kész a takarónak. Természetesen nem tartottam rezervát othton:)

Anonymný povedal(a)...

observes Popcorn Machines cocker Garage Door Openers zwhere Area Rugs detected Omeprazole ribbed Vacuum Cleaners semesters Annuity Calculator esplanade Bariatric Surgery bluffton

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon