Ki hitte volna...

... hogy az alábbi posztban szereplő 3 kis izéből virágocskák, azokból pedig tűpárna lesz???


Az ötletet és a mintát Kristől vettem, bár az ő virágai sokkal szebb színűek, így elsőre nekem akkor is tetszik a végeredmény. 4 kötőtűvel készül, az elején nagyon megszenvedtem, mert 6 szemmel kell kezdeni, én meg a második után mindig elfelejtettem, hogyan kell szemeket felszedni a tűre:D Az első 3 sor után már gördülékenyen megy a kötés. Ha valaki szeretné elkészíteni, szívesen segítek a fordítással.

Most már van hova böködnöm a tűmet hímzés közben. Ráadásul 2 hobbimat is képviseli egyszerre: kötés és hímzés:) Azt hiszem, apunak is csinálok egyet, hogy a fogpiszkáló- és a régebben másokatseggbebökögető-tűjét ne a kanapéba, hanem ebbe a tűpárnába bökje. Tuti díjazná az ötletet:S

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon