MP - Greek Island Bookmark 2.

Két este alatt be is fejeztem a könyvjelzőm kontúrozását. Nagyon élveztem, ahogy a sok pacából kép vált. Szerintem nem ez lesz az utolsó MP képem...




Ma az alkotmány ünnepe volt Szlovákiában, úgyhogy egy újabb napot pihenhettünk. Én tegnap is voltam munkában, de csak 4-en voltunk összvissz, annyira nyugi volt:) Ma még úgy gondoltuk, kirándulunk egyet. Újra Vöröskőre vitt az utunk, ahol május végén már jártunk, de most bementünk a várba is. Másfél órás idegenvezetős sétát tettünk, egy csomó legenda ismeretével lettünk gazdagabbak. A szobák gyönyörűek, hihetetlenül jól rendben van tartva az egész épület, látszik hogy foglalkoznak vele. A pincék tényleg hatalmasak... Néha-néha beugrott egy-két részlet a Báthory című filmből, újra meg kell néznem, hogy tényleg ott is játszódott-e.
Délután pedig az új nyomtató-scanner-fénymásolónkat instaláltuk, működik:) Most már nem vagyok hajlandó karácsonyig vásárolni!

3 comments:

Dora povedal(a)...

Jaj, de kis édes lett! Szép nagyon!

Betsy povedal(a)...

Gyöngyörű lett! :D

Christine povedal(a)...

Köszömöm! Én is imádom!
Még az összeállítást kell megoldanom, fejben már megvan, csak ki is kell vitelezni:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon