Aida-betétes terítő 3, 4.1 :)

Azért ezzel a terítővel azt hiszem, nagyon jól haladok:) Kész lett a gyöngyvirág és nem is tudom - gerbera? kontúr nélkül. Nem pont arra a helyre terveztem, ahol most van, hanem úgy akartam csinálni, hogy legalább már a terítő közepe kész legyen, na de hát béna vagyok, ez van:) Az úgy volt, hogy az előírt Anchor fonalakkal akartam hímezni, mert egy kék virágnál magam válogattam össze a fonalakat, aminek az lett az eredménye, hogy egy nagy kék paca látszott, semmi más (ki is fejtettem). Szombaton reggel összeírtam, milyen fonalak kellenének, de csak kb. 6 virágravalót vettem meg, mert egyszerre soknak tűnt a kiadás. Este nekiálltam hímezni, és természetesen pont egy olyan virágot, amihez nem vettem fonalakat:) De már nem fejtettem ki, majd egyszer befejezem.

Kontúr nélkül:


És kontúrral:


Ez pedig egy félkész virág:

Mutatom a három kész virágot együtt is:


2 comments:

Macus povedal(a)...

Nagyon szépek a kis virágok.

A Kisasszonyokat olvasod?
Én is olvastam, a nyáron. Írtam is róla kicsit a blogomban.

Christine povedal(a)...

Köszönöm!

Most két könyvet is olvasok egyszerre, mert a könyvtáros könyveknek mindig előnyt adok, a Kisasszonyok pedig a sajátom:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon