Gorjuss - Ruby (2)

Hévízről hazaérve, míg Peti a Forma1-et nézte, gyorsan elkészítettem Ruby kontúrozását, franciacsomóit is, mert én naiv úgy gondoltam, hogy anyu gyorsan össze is dobja a párnát belőle. Nem dobta, de legalább egy félkész munkámat befejeztem.



Azóta a párna is elkészült, csak elfelejtettem lefotózni:)

A hintát egyébként csavart fonallal kellett volna megcsinálni, de úgy gondoltam, úgyis aludni fogok a párnán, a csavart fonal nem tesz majd jót a képemnek. Meg nem is tudtam, hogyan. Meg hogy úgyis szétcsavarodik. Miután már készen voltam, elkezdtem nézelődni Wild Olive oldalán (a mosolygós bobinákat kerestem, amiket Tünde mutatott régebben), és akkor találtam a csavart fonal tutorialjára. Ez biztosan nem csavarodik szét:) Szóval ha valaki meg szeretné hímezni Rubyt, akkor szívből ajánlom hozzá a tutorialt:)


6 comments:

IsaBella povedal(a)...

Jaj de szééép lett! Várom a párnás képet is. (:
Köszönöm szépen a jókívánságot!

En povedal(a)...

Szerintem nem baj, hogy nem csavart a hinta zsinórja, így is nagyon aranyos lett! :)

Mónika povedal(a)...

Nagyon aranyos, olyan igaz üdítő minta:)

Laucica povedal(a)...

Cicás is, kislányos is, hát mi kell még??? Imádom, várólistára került nálam!:)) Nagyon szép lett, és szerintem is jól néz ki a hinta csavart zsinór nélkül!

Christine povedal(a)...

Köszönöm:) Lau, én azt az állatot még nem azonosítottam:)))

Dóra povedal(a)...

Annyira, de annyira cuki! Még mindig a listámon van!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon