Forever Love - kontúrozva

Megszenvedtünk egymással, a Kontúr és én. Azt hittem, egy este alatt elkészülök vele, ehelyett több mint egy héten keresztül nap mint nap kezembe kellett vennem. Tegnap már visszaszámoltam a kis konfettiket a macilány felett, az utolsó után ledobtam az asztalra és rohantam fürödni. Látni sem akartam:) Pedig még be kell szegni a széleit, mosni-keményíteni-vasalni is kell, és persze kereteztetni. Elméletileg most szombatra készült (volna), de úgyis csak később találkozunk az unokatesómékkal.


Bár ezek után jó előre megnézem majd, mennyit kell kontúrozni, azért nagy szeretettel készítettem ám!!

3 comments:

Dora povedal(a)...

Elhiszem, hogy megszenvedtél vele, de állati jól néz ki!

Christine povedal(a)...

Pedig sok helyen egyszerűsítettem is a kontúrt:) De ezután vár egy tündérke Nora Corbettől, már nagyon várom, hogy kezembe vehessem...

IsaBella povedal(a)...

Juj, nagyon szép lett! :) Kontúrozni én se szeretek. van három orchideám, amit ki kéne kontúrozni...de nem visz rá a lélek. :D Inkább ma elkezdem a második orchideás képemet. :D

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon