Forever Love

Emlékeztek még erre? Jövő hétvégén unokatesóm megnősül, és szerettem volna valamit nekik is készíteni, amiről eszükbe juthat a Nagy Nap. Mivel csak vacsora lesz, nem akartam nekik is fotóalbumot készíteni, úgyhogy maradt a kép. A Forever Friends macikat választottuk a párommal, egy aranyos kis képet. Remélem tetszeni fog nekik. Ma kontúrozom és mosom, remélem legkésőbb pénteken elvihetem kereteztetni. Ilyen lett a kontúr nélküli pacahalmaz (szeretem a színeit, annyira melegek, mint a majd 2 méteres anyag volt, amit nap mint nap magamra terítettem, mert lusta voltam levágni a képnekvalót:):

3 comments:

IsaBella povedal(a)...

Annyira cukik! Én is szeretném majd látni a végleges formájukat is! :)
Amúgy nagyon tetszik az új desing! Eddig ez jön be a legjobban!
Pár napja néztem be hozzád utoljára, akkor is új volt nekem, de úgy emlékszem, akkor nem ez volt. Vagy én tévedek?

Christine povedal(a)...

Persze, hozom majd a kész képet is, tegnap be akartam fejezni, de annyira meleg van a lakásban pár napja, hogy képtelen voltam megmaradni a kanapén.

IsaBella, köszi:) Valahogy mindig megunom a blogháttereket, néha kell az újítás. Az előbbi is más volt és új, tetszett az is, de valahogy rossz volt a felosztása. Egyégként legalul ha rákattintasz a Blogger Template linkre, azon az oldalon találtam ezt is. De Anitától indultam ki:)

IsaBella povedal(a)...

Én is hamar megunom őket. :D
Most is nagy átalakítás lesz majd a blogon. :D Mondjuk most kicsit fájós szívvel, mert ezt a mostani színösszeállítást nagyon imádtam! S imádom most is, de már túl rég óta van ez, és kell a frissítés. :)
Amúgy kaptam egy díjacskát, bejelöltelek téged is! :)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon