Teát!

Nahát! Hogy én befejeztem valamit pár hónap (év:) után!

A bögre végül egy dobozkára került, amit egy barátnőm dekupázsolt már jó régen. Végülis a dobozt is már több alkalomra el akartam készíteni, de valahogy soha nem jött össze. Csütörtök este, mikor egy hosszú nap után lefektettem Pannit, nekiálltam, és két óra alatt elkészültem vele. A végeredmény pedig felülmúlta az elvárásaimat.

Ez volt az alap, amit a barátnőm készített. Bár én csak szalvétázást kértem, kifestette a doboz belsejét is bordóra, szerintem nagyon szép lett:

 


Ezután a doboz tetejének egész felületére ráragasztottam az alap-anyagot, amit még Bogitól kaptam PIF-ajándékként. Majd a bögrét is kartonlapra feszítettem, a széleire pedig farkasfogat vágtam. Ez volt a legnehezebb munka. Itt érkezett haza Peti és kérdezte, segíthet-e. Igen, ne nyaggass te is, volt a válasz:) De akkor már ugye túl voltam egy hosszú, nyűgös napon a Pannussal, és épp lyukasra lyuggattam az ujjamat... De végülis a farkasfog felkerült, felragasztottam a doboz tetejére. A doboz fedelének a széleire egy bordó dekorszalag került, amit két hete véletlenül találtam egy új üzletben, amit Léván fedeztem fel. Ma is visszamentem oda gyerek-gombokat venni:) Végül még négy szívecskét is ragasztottam a dobozra, amiket szintén Bogitól kaptam. Reméltem, hogy nem lesz csicsás, de szerintem pont jó. Én nagyon meg vagyok elégedve az eredménnyel.



4 comments:

Niki povedal(a)...

Hű, gyönyörű lett! Egyedi és vagány!:)

Edit povedal(a)...

Jaj, de szép lett!

Laucica povedal(a)...

Nagyon szép lett! (jobb is, mintha faliképpé alakult volna:))

Christine povedal(a)...

Köszönöm! Egyébként teásdoboz lett anyóskám szülinapjára a munkájába. Csak mostanában a fele gondolatom lemarad:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon