Fonalas dobozom új köntösben

Pár éve Petitől névnapomra kaptam ezt a fonalas dobozt az Ikeából. Szeretem, mert elfér benne az összes fonalam, és egyszerű is benne keresni. Egy ideje viszont már kacérkodtam a gondolattal, hogy átfestem és dekupázsolom, és majd szép dísze lesz a leendő nappalinknak vagy a kreatív munkasaroknak. Persze csak halogattam a dolgot, mígnem hirtelen írtam a barátnőmnek, hogy segítene-e megcsinálni, és azonnal igent mondott. Így hát nem maradt más hátra, mint beszerezni a szükséges hozzávalókat, kipakolni a fonalakat és lehozni a dobozt az anyuhoz. Ma összejött a találka, én befestettem a doboz öt oldalát, Évi pedig felragasztotta a szalvétákat az elejére és a két oldalára. Az elejével jól megizzadt, ahogy láttam:) Ki akartam én is próbálni, csak addig-addig szalvétázott,  mígnem elfogyott a dekupázsolnivaló:) De mindegy, majd legközelebb.

Ebből a dobozból indultunk ki:


festettünk, mázoltunk, ragasztottunk, vágtunk, javítottunk, festettünk, ragasztottunk:)





mígnem elkészült ez:




Most már csak az van hátra, hogy újra visszapakoljam a fonalakat, amiből van szerte-széjjel. De most már számsorrendben csinálom majd, így még egyszerűbb lesz a keresés.
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon