Internet-moly


Mostanában alig kreatívkodom. Sőt, mióta mutattam a Garfieldos képet, semmit sem csináltam. Ennek nem az az oka, hogy nem lenne kedvem, vagy időm kreatívkodni, hanem sajnos internetfüggő lettem... Találtam egy nagyon jó blogot, a Lime&Violet-et, amely bár csak a napokban indult, minden kötős-horgolós ismerősömnek szívből tudom ajánlani. Rengeteg ingyenes minta (vagy legalább hivatkozások blogokra, ahol mintákat találhatunk), könyvbemutató, fonalbemutató... Úgy néz ki, a lányok körében a zoknikötés a menő, a legtöbb ingyenes minta ebből a témakörből való. Találtam még szótárt is az angol kötésmintákhoz. Szerintem ti is kukkantsatok be oda, ahányszor rákattanok, mindig van valami új...

Ma megkaptam Bucilla ajándékát is, de egyelőre csak egy sárga papírfecni alakjában:( Holnap anyum megy érte postára, már most izgatott vagyok!!! Olyan kiváncsi vagyok, de este fél nyolcig ki kell bírnom, akkor érek haza munkából... Legyen már holnap:o)

1 comments:

helen povedal(a)...

Köszi, majd kutakodok :)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon