Változások

A héten nem igazán fogok mutogatni. Ennek több oka is van. Először is szenvedélyesen csinálom Hortenzita ajándékát, végre rákaptam az ízére. Ahhoz képest, milyen régóta csinálom, nem is lesz olyan nagy. Nade ugye nem a méret a lényeg:) Fotóztam helyzetjelentést, de csak akkor mutizom meg, ha az illető már megkapja.

Ezen kívül hirtelen felindulásból elkezdtem egy világoskék margarétá
s tűpárnát, a nagyobbikat (még csak két kis sötétkék levélke van meg, szóval mutogatnivaló még nem nagyon van). A minta nagyjából olvashatatlan, úgyhogy improvizálok. Remélem sikerül majd - imádom a világoskéket és a margarétát...


Az utolsó ok, hogy teljesen kivagyok. Nagyon elfáradtam a munkában és utazásban, semmihez sincs kedvem, mire hazaérek. Nem is nagyon látok... Ma már majdnem kiakadtam a főnöknek, mert jól tudja, hogy millió dolgom van, akkor is egy most hanyagolható munkával zaklat, amikor hétfőn adóbevallások vannak. De mostanra megérett bennem, hogy tuti beadom a felmondásom. Már csak a legjobb munkaajánlatra várok. Igazság szerint nehéz lesz innen elmenni, hiányozni fognak a jó barátok, de ezt így nem lehet tovább bírni. Arra gondoltam, hogyha létezik egyáltalán valamilyen könyvelős minta, akkor hímeznék a kollegáknak egy képet, úgyis tudják, hogy szeretek hímezni. Ti már láttatok valami hasonlót? Mondjuk könyvek-papirok fölé hajoló manócskákat, szemüveges bácsikat... Szeretném őket valamivel meglepni.
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon