Kuki-kaktusz

Anyum, ha elmegy Németországba két hétre, attól retteg a legjobban, mennyi virágja nem fogja túlélni a távollétét. Most "csak" egy kaktusz halt meg:S De jelentem, nem én vagyok a hibás, anyum mondta, hogy valószínűleg ő öntötte túl.


Tegnap este küldtem neki MMS-t, hogy mire emlékezteti. Reggel jött a válasz: "Muszáj neked éjjel 11-kor az apádat eszembe juttatnod???" (Megjegyzem, vagy fél éve nem beszélnek egymással...) Azóta ezen vihogok. Persze a kaktuszt sajnálom... Így akarok én virágokat, zöld erdőt nevelni??? Annyira béna vagyok a virágtartásban, hogy tegnap még otthon kikészítettem magamnak a nappali asztalára az egyetlen szem virágot, amit fel szerettem volna hozni magammal Pozsonyba - hát ott felejtettem az asztalon... Szkleróza multiplex.

Hétvégén már csak azért nem hoztam be magamat a négyzetkötögetésben, mert elfogyott a fonalam. Jelentem, 9 darab van készen, de valószínűleg abból 4-et vissza fogok fejteni, mert a hosszú rizskötés jobban tetszik nekem, mint a lusta minta. Kép később.

Ma pedig ebbe kezdtem bele (fényképezőgépet akarok!!!):


A reális világban sötétvörösesbarna színe van, nekem nagyon tetszik...

5 comments:

Anonymný povedal(a)...

Ez tetszik! Jó fej lehet az anyukád:))))

Christine povedal(a)...

Jó bizony, már alig várom, hogy hazajöjjön...:)
Addig még egy-két virágot talán sikerül kinyúvasztanom:D

Clinique-Bogi povedal(a)...

:D Félrenyeltem a vacsimat is. Jó fej is anyukád, meg azért valljuk be igen rendes is. Képzeld ha valaki másra emlékeztetné. ;-)

Anonymný povedal(a)...

Szia!:)

Az imént egy kaktuszról kerestem valamit a Miner keresőjében és így találtam ide. A kaktuszodhoz szeretnék tipped adni, feltéve ha még nem dobtad ki.:)
Elképzelhető, hogy a (túl)öntözés miatt gyökér problémája lépett fel (rothadás) és azért haldoklik. Nos, ha még nem dobtad ki, akkor vedd ki a cserépből nézd meg a gyökeret ill. a növény alsó részét is. Ha beteg (rohadt vagy fonnyadt) akkor vágd le egészséges részig, majd pár napig hagyd szabadon száradni, hogy a seb begyógyuljon. Utána pedig újra el lehet ültetni, de száraz földbe s tavaszig ne is locsold. +1 tanács még, ha nem haragszol: Télen a kaktuszok pihennek, ilyenkor nem szabad őket locsolni, max. csak akkor, ha fűtött szobában vannak és kezdenek nagyon össze esni, de akkor is csak keveset szabad adni nekik.:)
Üdv: Kisördög

Christine povedal(a)...

Szia Kisördög,

köszönöm, hogy meglátogattál, és a jó tanácsokat is! Bár szerintem már eléggé súlyos a helyzet (azóta hogy ezt fényképeztem, nem is voltam otthon), megpróbálom megmenteni. De a másik tanácsot biztosan megfogadom, nem tudtam, hogy nem is szabadna őket télen öntözni...

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon