Már le is vagyok maradva...

Szóval a heti termés 3 db kék négyzetecske, lepkék immáron zöldben + 1/3 Rotterdam:)

Magamhoz képest már eléggé le is vagyok maradva, mert úgy terveztem, hogy minden nap kötök legalább egy négyzetet, és mivel február elsején kezdtem, tegnap 7.-e volt, már 4 négyzetnyi késésben vagyok!!! De jön a hétvége (és bár szombaton dolgozom), behozhatom magam:)

Lepkéknek csináltam egy kis zöld övezetet, hogy legyen hol szálldogálniuk. Eléggé kilátszik a sötétzöld hímzés alatt a fehér Aida, de messziről nem is olyan vészes.


Ja és hogy miért nem haladtam? Most kicsit fontosabbnak tűnt, hogy összerakjuk a puzzlet, hogy helyet teremtsünk a kanapénknak (ami még a boltban vár ránk). Fényképezés után még sokat sikerült összehoznunk belőle. A képek minőségét meg inkább nem is jellemzem, régebben jobban fényképezett a párom telefonja... Szükségem van egy IGAZI fényképezőgépre. Lassan úgyis itt a szülinapom és nincs mit kérnem:))


Még jó, hogy ilyen nagy szobánk van...

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon