Alkotó blogoló - díj

Tegnap is meglepetés ért: Bucillától megkaptam az "Alkotó blogoló" címet:) Köszönöm szépen az elismerést, nagyon jól esett, és igyekszem méltó lenni hozzá.


A díjat Pamina indította útjára, hogy nekünk is legyen saját díjunk. Aki díjazott, az maga is díjazóvá válik, és továbbadja 2 bloggertársának. Bármelyik magyar blog díjazott lehet, ahol alkotó tevékenységről tesz tanúbizonyságot annak írója. Lehet az bármilyen kézimunka, scrapbook, kreatív gasztroblog, ez csak a díj átadóján múik (ezt Paminától koppintottam). 2 blogolót kell aztán díjazni, ill. megindokolni, hogy miért éppen őt díjazzuk. Namármost arról nem volt szó, hogy nem lehet ugyanazt az illetőt díjazni... Az én díjazottjaim tehát:

Ralina
Nagyon szeretem a munkáit, annyira kreatív, sok mindenhez ért, és mindent tökéletesen véghez is visz. A munkái egyszerűen szemet gyönyörködtetőek, és nemcsak hogy elkészít valamit, még tervez is mintákat, melyeket mi is elkészíthetünk. A blogja pedig szép, esztétikus.


Ninocska
Szintén gyönyörű munkái vannak, mindent aprólékosan kidolgoz, a munkái hibátlanok. Ízlése irigylésre méltó, kifinomult, sokrétű. Irigylem, ahogyan minden munkához megtalálja a megfelelő anyagot, színeket és kellékeket. Tetszenek a kis mütyürkéi, gombostűjei és még sok minden, amit inkább nem részleteznék. És nem utolsó sorban, rengeteg segítséget kaptam már tőle.


3 comments:

Ralina povedal(a)...

Nagyon kedves tőled, hogy rám gondoltál. :) Köszönöm a kedves szavakat!

Nina povedal(a)...

Én is köszönöm szépen :)

"Maminka" povedal(a)...

Kedves Christine!
Nem szokványos kéréssel fordulok hozzád: szeretném a saját blogom hátterét egyénire válotoztatni, de nem tudom hogy kell. Neked nem hagyományos blogháttered van . (az oldalfotóra gondolok a a zöldkockás masnikkal)Több helyen keresgéltem (beállítások, súgo...stb, de nem jövök rá)Segítenél ebben?Nagyon köszi előre is:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon