PIF ajándékom Manyesztól

Pénteken meglepetésre értem haza: Manyesztól megérkezett a "visszaPIF" ajándékom (nekem ő volt az egyik ajándékozottam, és neki pedig lettem én). Ezeket a csodákat kaptam tőle:


Olyan aranyosak ezek a kis gombocskák:)


A képecske ismerős volt, és szerintem nagyon jól kihasználta a mintát:) Ezt a fajta csokit pedig már régen ki szerettem volna próbálni, de még megvárom a megfelelő alkalmat a kóstolásra, vagyis amikor senki sem lesz itthon:) A fonalnak is megvan a helye: a januárban elkezdendő CasaMia naptáromat fogom ezzel hímezni. Ezen kívül kaptam még egy szállodalánc-információs prospektust, amit sikeresen otthon felejtettem pár fontos papírral együtt:( Úgyhogy arról most nem készült kép. Később majd update-elem:)
Köszönöm szépen Mónika, nagy örömet okoztál vele!!!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon