Making Love (1)

Itt-ott kezembe akad a tű is, és ha már kezembe akad, elkövetek egy-két ikszet. Bár ez a kép a sohaelnemkészülő kategóriába tartozik, pedig ajándék lesz...

Először is, mindjárt a lámpát eltoltam, és a gyerkőcöket két szemmel közelebb hímeztem hozzá. Remélem, az esernyővel nem lesz gond, és nem fedik majd egymást a lámpával... Ha így lenne, természetesen kifejteném a lámpát, de egyelőre nem akaródzik. Aztán jó sokszor vissza is kellett fejtenem, mert elnéztem a jeleket. Ha meg már visszafejtettem, akkor biztos elszakadt a fonal. Ha véletlenül jó helyre hímeztem, akkor mindig az utolsó két-három szemnél fogyott el a fonalam. Tegnap megembereltem magamat, és kihímeztem a lánykát is, már csak a háttér van hátra, aztán persze a komolyabb meló. De a végeredményt már csak akkor mutatom, ha átadtam leendő tulajdonosuknak.


1 comments:

Mónika povedal(a)...

Remélem nem kell visszabontani a lámpát. Megfigyeltem, vannak olyan napok, amikor ha valamit elrontasz, romlik utána a többi is. Legközelebb már biztos nem lesznek ilyen akadályok. Izgatottan várom a végeredményt:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon