Butterfly Pillow (x+3)

Karácsonyra a lepkés párnámat vittem magammal, semmi újhoz nem volt már időm összekeresni a fonalakat. De gondoltam, ezt is szeretem hímezni, és legalább haladok is vele egy kicsit. Mivel szerda estétől otthon voltam már, annyit sikerült haladnom (a sok rokonlátogatás, takarítás-kuktálkodás közepette) a karácsonyi filmek alatt, hogy az összes lepkét kihímeztem már. Már csak a fekete és zöld háttér maradt, és ahogy magamat ismerem, a monoton munka miatt megint fog pihenni 3 évet a kép. Vagy nem is?:)

Itt tartottam november 20-án:


És az összes lepke kihímezve:


A hímzős kosaramban most már csak egy csomózott karkötő van, amit elkezdtem (saját részre), egy kötött pulcsi bolyhos fonalból (amit lefejtek, mert másikat szeretnék helyette kötni - tehát ez nem számít félbehagyott munkának:), egy elkezdett kötött zokni, valamint a virágos terítőm, amire szintén sikerült múlt héten felhímeznem egy újabb virágot, így már csak 5 van hátra valamint az összeállítás. Ezeken kívül még pár "ruhaoldal"-átvarrás, gombfelvarrás és gumibehúzás. Na és persze a fő munka, a Somebunny-s takaróhuzat összeállítása. Nemsokára írok egy listát a jövő évi terveimről is.

3 comments:

Dóra povedal(a)...

Kissé megkésve kívánok én is Boldog Karácsonyt!

Remélem nem pihenteted olyan sokáig! Egyébként nem félsz, hogy valahol elszámolod és mondjuk pár x-szel csúszik egy lepke? Én nem merek ekkorákat ugrálni az anyagon.

Csodás lett a tigris is! A fiaimnak nagyon bejött!!!

Christine povedal(a)...

Köszönöm, viszont:)
Nem kellett sokat ugrálni, a fűszálak miatt szinte mindehol "összeértek" a lepkék, de ha egy szemmel el is számoltam volna magamat, szerintem nem lehetett volna észrevenni. Na és persze akkor lett volna egyedi:)

CathlenKata povedal(a)...

Hát most már pikk-pakk készen lesz ez is! Drukkolok a háttérnek:-)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon