Fehér tigris (3)

Azt el is felejtettem említeni, hogy azért elég sokat haladtam a tigrissel is, bár nem hímeztem egyfolytában. Csak ez amolyan haladós minta. Bár újat akarok, mást akarok, színeset akarok, és ki is nyomtattam a tündérkémet, a tigris mindig olyan csábítóan néz az újdonsült szemeivel a hímzőskosaramból, hogy muszáj őt hímeznem. Meg ehhez ugye a fonalak is össze vannak rakva:)


Ezt még meg kell mutatnom, Peti első négy x-e! A feketétől jobbra felfelé egy fordított L-betű barna színnel. Tessék ámulnibámulni, tökéletes x-ek:)


11 comments:

Vera povedal(a)...

Ügyes ez a gyerek! anno az unokám minden alkalommal bele varrt a goblenembe mig kicsi volt... Szerenék veled privátba levelezni!/ fehér tigris ügyben/ Irnál egy cimet??? köszönöm elöre

Christine povedal(a)...

Peti gyerek (a párom:) köszöni:)
A címem pedig kristina pont babicsova kukac gmail pont com.

Anonymný povedal(a)...

Erre hogy vetted rà? Vagy magàtòl himzett bele?
Gyonyoru ez a fehèr tigris.

Judit povedal(a)...

Gyönyörű lesz tényleg ez a tigris!
Az én Petim, még soha egy x-et sem... :)

Vera povedal(a)...

@ ment! Megkaptad??

Edit povedal(a)...

Szuperul haladsz a tigrissel! Nem is csodalom hogy ugy erzed, muszaj himezni, hiszen mar "alig" hianyzik es micsoda orom lesz keszen latni!

Christine povedal(a)...

Hát azt hiszem, az úgy volt, hogy ő akarta, hogy hímezzek, én nem akartam hímezni...
Vera, email neked is ment:)

CathlenKata povedal(a)...

Sokat haladtál, és nagyon szép lesz!

Monessa povedal(a)...

Nagyon szép ez a tigris! Hát még ha készen lesz!Grat!:)

katha povedal(a)...

én most csendben gyönyörködöm :)

Lonci (Győr) povedal(a)...

Szép a tigrised:-))) Láttam már másnál is, én egy másik fajta fehér tigrist tervezte be magamnak!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon