Tervek 2011-re

Most jöjjenek a kreatív terveim 2011-re, az újévi fogadalmaimat csak magamnak szoktam "felállítani" és elmondani. Sok dolgot nem tervezek be, egyrészt nem sikerülne betartani, másrészt frusztrálnak a megkezdett és évekig tárolt félbehagyott dolgok, harmadrészt úgyis becsusszan valami nem tervezett is, negyedrészt pedig remélhetőleg augusztusban költözünk:) Jövőre leginkább a megkezdettek befejezését tűzöm ki célomul...

Hímzés:
- Nora Corbett: Jasmine (magamnak:)- Nora Corbett: Lilac (Peti anyukájának)


- lusta ágyterítőmhöz képek - az ágytakarót leghamarabb szeptemberben kezdeném csak összeállítani, könnyebb szállítani 10 apró hímzett képet, mint egy hatalmas ágytakarót

- virágos terítőm - már csak 5 virág kell
- Dimensions-tól a Sorrento Hotel vagy az European Bistro - mindkettő nagyon tetszik, szeretném egyszer mindkettőt elkészíteni


- egy új alvós kispárna, hogy otthon is legyen

- BugsLife sorozat kispárnáknak (sajnos nem találok róluk képet)


- Edittől kapott karácsonyi terítőmet kihímezni

Csomózás:
- Tux-os karkötő Petinek
- saját karkötőmet befejezni


Kötés:
- bolyhos kardigán- még jópár négyzet a pokróchoz

- Santa's Little Helpers - még egy pár manót kötn
i, hogy Näkkinen ne érezze egyedül magát

- egy pár zokni, hogy legalább megtanuljam, hogyan kell:)

Nektek milyen terveitek vannak 2011-re?

6 comments:

Magdi povedal(a)...

Terveidet látva biztos hogy jövőre is jövök leskelődni. A bisztró nekem is a jövő évi terveim között szerepel, már meg is vettem a készletet, csodás darab!

CathlenKata povedal(a)...

Hűha! Jó nagy tervek.... én bizti nem csinálok ilyet, csak próbálom ritkítani a tavalyelőtti listámat:-D

Laucica povedal(a)...

De szép tervek! A Nora Corbettek és hát a European Bistro!! A virágos terítő is olyan aranyos! Meg a kradigán is nagyon jó. Óóó... Én nem csinálok ilyen listát, úgyse tudnám betartani:)

Wassernixe povedal(a)...

Huuuha, a European Bistro nagyon jóóó :) A hotel is szép, engem csak a sok hasonló árnyalat zavarna egy kicsit, de mindekttő nagyon szép. És az a kardigán! Sok sikert és remélem jövőre ilyenkor mindent ki tudsz majd pipálni a listán.

Christine povedal(a)...

Azért nem akarok mindent kipipálni:) Illetve jó lenne, de azért annyi időm szerintem nem lesz:)) De ez a lista szerintem jó ahhoz is, hogy ha alkotói válságba kerülök, ránézek, és valamit választok róla:D
Egyébként sok minden azért már félig megvan, pl. a karkötő meg a virágos terítő és persze a lepkék is. Tegnap jó sokat hímeztem a háttérből:)

Dora povedal(a)...

Mindegyik szívemnek kedves :) De persze a European bistro a legtutibb :) Egyébként a másik dim képet én is kinéztem már magamnak, hogy nem olyan nagy, és milyen jó!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon