Várólista 2011

Na még egy utolsó bejegyzés mára:)

Nagyon felhalmozódtak már a könyveim, sok könyvet megveszek, mert úgy érzem, hogy épp arra a könyvre van hangulatom, aztán mire hazaérek, már nincs kedvem nekiállni... Éppen ezért jól jött Lobo játéka. Mint már mondtam, szeretek tervezgetni:) Olyan könyveket választottam, amiket már nagyon régen vettem, vagy vissza kéne adnom /igaz, csak egy van ilyen/. Remélem, tartani tudom a "fogadalmamat":)

Íme az én listám:


1. Stephenie Meyer: A burok
2. John Grisham: Ha ölni kell
3. Louisa May Alcott: Kisasszonyok
4. Philipp Vandenberg: Az elfelejtett pergamen
5. Nick Hornby: Egy fiúról (németül)
6. Daniel Keyes: Az ötödik Sally
7. Alexandre Dumas: Monte Christo grófja
8. Raymond Khoury: Az utolsó templomos lovag
9. Tasha Alexander: Aranykor
10. Méhes György: Emmi
11. Vikas Swarup: Gettómilliomos (szlovákul)
12. Jean Sasson: A fátyol mögött



3 comments:

Laucica povedal(a)...

A Kisasszonyok olyan jó:) És Nick Hornby is:) De a Gettómilliomos túl szomorú:(

Jucus povedal(a)...

A Te listádról a Fátyol mögött-et olvastam, az szuper! Ugye tudod, hogy van még két része?! Vagy talán már olvastad is! Jó kis listát állítottál össze!

Christine povedal(a)...

Jucus, avlami rémlik:) Még nem olvastam a többit, de nagyon tetszenek a hasonló könyvek, megrázóak, és közben annyira örülök, hogy nem oda születtem, ahol ilyesmiket művelnek a nőkkel...

Az Egy fiúról-t filmen láttam, nagyon tetszett, a Gettómilliomost is láttam már. Na meg persze a Kisasszonyokat és a Monte Cristot is:D Azt sem tudom, melyik könyvvel kezdjem:))

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon