Ezmegaz

Teljesen karácsonyi hangulatba kerültem ma... Szépen hull a hó (na jó, szakad), már letudták az első "Last Christmas"-t a rádióban, kinyitottam az első ablakot a garnstudios adventi naptáromon. Vettem egy jó vastag svájci sapit is magamnak. Még keresem az ezévi decemberi télies hangoskönyvet. Semmi sem jut az eszembe... De szétnézek még a MEK hangoskönyv szekciójában, hátha a Karácsonyi éneken kívül akad más is.

A hétvége egész jól telt, ráadásul plusz két nap szabit is kivettem, úgyis van még tíz nap szabim az ezévi 20-ból, januártól márciusig pedig megint nem mehetek majd szabira... Szombaton reggel fodrásznál jártam egy kis melírfrissítésre, aztán elmentünk az anyuval szavazni (polgármester-választások voltak). Este, egy kis izgalom után eljutottunk Győrbe is, a Harry Pottert néztük meg, mi mást:) Két héttel előre le voltak már foglalva a jegyek, az utolsó sorba, középre, tökéletes helyek. Indulás előtt jött rá a Peti, hogy véletlenül vasárnapra foglalt jegyeket:D Mivel jött az unokatesóm is, akinek hétfőn már sulija volt, gyorsan rendeltünk még aznapra jegyeket, úgyhogy az első sorban izgultuk végig Harry kalandjait. De a film nagyon tetszett, megérte megnézni az első sorból is! Anna felvette a HP-s karkötőjét, mert hogy azt állítólag muszáj:), film után pedig kölcsönadott két könyvet, a Bogárd Bárd meséit és a Ki kicsoda Harry Potter világában-t. Tegnap az utóbbit el is kezdtem olvasni, hát Bellatrixról nem tudtam meg semmi újat, de a Harrys hangulat, az tökéletes:)


Hétfőn csinosra sikáltam a mosógépet, kivettem, és fogkefével végigdörzsöltem a mosószer adagolóját, aztán fél liter ecettel elindítottam egy 95°C-os programot, a fogkefét pedig egy kecses mozdulattal visszatettem a pohárba (najó, nem is). Tegnap azt hittem, el is rontottam ezzel a gépet, mert amikor mostam, épp nem volt nyomás a vízvezetékekben (amiről persze nem tudtam előre), így egyfolytában hibát jelzett a gép. Olyan jó érzésem volt a sikálás után, végülis élveztem csinálni. Egyáltalán nem biztos, hogy én normális vagyok:)

Végre befejeztük a Lostot is, hát nem v
agyok oda meg vissza a befejezésért... Valami nem ül, tele vagyok még mindig kérdőjelekkel. Azt hittem, valami oka is lesz annak, hogy összegyűjtik az embereket egy templomban, de nem...


Aztán a Dr. House 6. évada is lement... Meg a DVD-jeinket is rendszereztem végre, most már tudom, milyen filmjeink vannak, és hol keressem. A megnemnézetteket külön raktam egy dobozba, hát van benne vagy 25... Tegnap meg is néztem belőlük kettőt, az Időutazó feleségét és a Jane Austen magánéletét, nagy élmény volt mindkettő. Viszont rá kellett jönnöm, hogy a DVD lejátszónk leszolgálta az éveit nálunk, kénytelen voltam Xboxon keresztül videózni, na az is eltartott egy ideig, míg rájöttem, hogyan kell elindítani a filmet:)


Ezt majdnem kifelejtettem, pedig szuper film volt szintén: Ellenség a kapuknál.

Olvastam is rengeteget... De valahogy rossz érzéseim vannak... Egy olyan kétkötetes regényt vettem a kezembe, ami már az első kötet felétől nem érdekel, de valahogy nem tudom letenni. Olyan lelkiismeretfurdalás-félém van tőle... Nem bírok félbehagyni egy könyvet sem, ezt soha nem is tettem, csak az Egri csillagokkal (bár ötödszörre azért kiolvastam). Ebben az évben meg már ez lenne a harmadik könyv, nem tetszettünk egymásnak a Dorian Gray arcképével és a Gaudi-kulccsal sem. De erőt veszek magamon, és félbehagyom a mostanit. Egy millió jó könyv vár még rám, otthon is a könyvespolcomon van egy rakás. Ha tovább folytatom a könyvet, attól nem lesz jó érzésem, és nem lesz meg az olvasás élménye, nem igaz? Acch, hagytatok már félbe könyvet?

3 comments:

Wassernixe povedal(a)...

ne legyen lelkiismeretfurdalásod, ha nem tetszetek egymásnak egy könyvvel, akkor újat kell keresni. inkább, mint hogy elrontsd az olvasás okozta örömöt. ha valami nem jó, nem jön be, hát akkor nem :)
láttam, olvasol németül is, itt van egy csomó hosszabb-rövidebb hangoskönyv karácsonyi témában http://www.vorleser.net/html/weihnachten_hoerbuecher.html
meg egy csomó másfélét is találsz az oldalon :)

Christine povedal(a)...

Néha úgy érzem, én teljesen félresikerült ember vagyok, valamit elrontottak a lelkiismeretem gyártásánál:) Túl sokat adtak belőle (másnak pedig túl keveset...)
Köszönöm a linket, megnézem este, úgyis kerestem már német hangoskönyveket:)

Dora povedal(a)...

Szerintem hagyd a csudába azt a könyvet!
Nem emlékszem már hogy ki mondta, de valamelyik író, hogy annyi könyv van a világon, ami nem érdekel, és nem köt le, azt hagyni kell a csudába.

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon