Az első kiscipő

A kórházba magammal vittem a kiscipőket is, hátha tudok egy kicsit horgolni. Persze épp akkor merültek le az adataim a telefonon, így a youtube nem működött, a horgolmányt haza is küldtem. Tegnap ültem neki, eredetileg csak a cipőcske nyelvét akartam felvarrni, de végül elkapott a hév, befejeztem az egészet.

Persze nem én lennék, ha maradéktalanul meg lennék elégedve a munkámmal. Először is, valószínűleg nem jó fonalból, túl vastagból horgoltam (azóta ma körbenéztem a mindentudó babásmamás fórumon, milyen fonalakból horgolják a cipőket, sapikat, játékokat, megint tanultam valamit). A cipő nyelve túl széles, fodrozódik az elején a fehér rész. A cipőfűzőt pedig valószínűleg elég lett volna láncszemekből készíteni, mert eléggé megszevedtem a befűzésével. De azért tetszik:) Remélem három hét alatt elkészítem a párját is.


2 comments:

IsaBella povedal(a)...

Olyan kis aranyos! Sikerült azóta a társát is elkészíteni? :)

Kristína povedal(a)...

Sajnos nem:) De miután megrendeltem azt a rengeteg fonalat, rájöttem, hogy teljesen rossz típusú fonalat használtam eddig a horgoláshoz. Úgyhogy hamarosan, ha nem is KisPetinek, de újra nekirugaszkodok majd a cipőcskék horgolásának.

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon