Haladunk, haladunk

Tovább folytatódik a kiscipők kálváriája:) Ígérem, most nem lesz olyan hosszú a rizsa a horgolás menetéről, mindenki gondolhatja már, hogy többször az egészet visszafejtettem...

Ott tartottunk, hogy a nulláról kellett kezdenem az egészet, mert nem tetszett, kicsi lett, stb. Végül találtam egy másik videót, jobban is tetszett a cipőcske formázása, nem voltak felesleges csúnyácska cipőfűző-lyukak. Nna, ezt is azért egyszer a biztonság kedvéért az utolsó pálca után lefejtettem:) Mivel idegen nyelvű a videó, meg amúgy is hang nélkül néztem, csak azt láttam, hogy mutogat valamit a néni, a végén jöttem rá, hogy azt mutogatta, hogy nem kell minden sorban fogyasztani. De ez az én formám, a cipő párját szerintem egy nap alatt összedobom majd:) Közben még irogattam is a horgolós könyvecskémbe az elkészítés menetét, ne kelljen minden alkalommal majd a youtube-ra mennem.


Ezután még a cipő nyelvét készítettem el, újra az előző posztban megosztott videó alapján, bár ebben a mostani videóban még talán szebb is a cipő eleje, de ezt már csak később néztem meg. Nem volt már kedvem az egészet visszafejteni:) Elég volt csak azt a pár sort, amivel túl hosszú lett a cipő nyelve. Ez van, a hibáiból tanul az ember. De egyelőre legalább a végeredmény majdnem tökéletes számomra, ilyet képzeltem el.



Most egy kicsit leállok, mert lehet, hogy picit túlhajszoltam magam, volt, hogy fél kettőkor mentem ágyba, aztán hamarosan kelt a kicsi, etetés-pelusozás-tejcifejés, sok volt, egy napra teljesen kidőltem. Ma még próbálom feltankolni az energiakészletemet.

Itt pedig a kiscsóka, aki tegnap elkezdett játszani, most még a "híd" hosszabb időre is leköti, ki kell használni:)


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon