Helló április!


Gyorsan telnek a napok, hetek, ripsz-ropsz, itt is van április. Tényleg olyan gyors volt minden, nem is tudom, mit csináltam ebben a hónapban. Nagy nehezen beköszöntött a tavasz, már élvezzük a jó időt, a meleget. De csalóka még azért ez az időjárás, csütörtökön még pulóverben játszottunk a játszótéren, másnap már kabátot kellett felvenni több réteg ruha fölé. Meg is van az ilyen-olyan időjárás ára: Pannival mindketten náthásak lettünk. Márciusban sikerült többet olvasnom, egy-két könyvet be is fejeztem, tervezek róluk külön is írni egy posztot. Kreatív területen valahogy jobban elbolondított a horgolás, rengeteg ötletem, tervem van, mit szeretnék majd kivitelezni, de mivel a kreatív cuccaim össze-vissza vannak, egyelőre csak elméletben tanulgattam a horgolás csínját-bínját. Muszáj egy kis nagytakarítást végeznem a cuccaim között. Megcsináltam pár adóbevallást, vettünk egy új szekrényt a hálószobába, kicsit átrendeztük a hálót, és elkezdtem lomtalanítani. Jó pár doboz ruhát visszavittünk mostanában a tulajdonosuknak, a saját kinőtt kisrucijainkat és a terhes rucijaimat pedig elvittük anyuhoz a padlásra. Kispetivel voltunk dokinál ellenőrzésen, útlevelet csináltatni, valamint a csípőjét is megultrahangozták, szerecsére jó kis lábai vannak, nem kell szélesre pelusozni. Én is voltam a gyerekágyas utáni ellenőrzésen a nőgyógyásznál, aki egyben megcsinálta az évi kivizsgálást is, így megspóroltam egy látogatást nála. Még várom a méhnyakrák-szűrés eredményét, remélem minden rendben lesz. És aminek márciusban különösen örültem:

- Panni egyre szebben tud festeni, rajzolni, jobban eljátszik egyedül, és már nem nyűgösködik, erősködik (annyit), ha Petivel foglalkozom
- Peti aranyos kis - néha laza féloldalas - mosolyai, ennivaló hurkái a lábain
- a málnás süti, az első recept egy blogról, ami igazán sikerült. Kevesen (talán senki se) tudják, hogy egy receptkönyvért folytatott verseny apropójából sütöttem, persze most sem nyertem még 9 ember közül se, de sebaj:) folytatom tovább a versengést.
- jókat csetelni Hajnival és Zsuzsi barátnőmmel az anyaság apró-cseprő gondjairól és örömeiről
- Kispeti ajándéka Zszuzsi barátnőmtől, egy filc "névtáblát" kapott. Panninak szintén van hasonló, szerintem ugyanaz a "gyártó":) Én meg szégyellem magam, hogy még mindig nem készült el Ábel ajándéka, aki már fél éves. De ami késik, nem múlik. 


- Egy hónap után egyik napról a másikra elmúlt Kispeti szeméről a gyulladás. Szerintem az anyatej, amit a szemébe csöpögtettem, jobban hatott, mint a szemcsöppök. Egyébként tényleg jó ez az anyatej, az arca is kicsit csúnya piros volt, mintha gyulladásos lett volna, sok apró pattanással - ezt is kiszárította. Bár a pattik még megmaradtak, de ez szerintem már csak arra reakció, mit eszek...
- színezni a párizsi kifestőmet, együtt színezni Pannival
- 5 Agatha Christie regényt happolni, hamarosan meglesz az egész életmű
- Panni szövegei, többek között: Te vagy a legkedvesebb anyucim! Csak azért röhögök, mert tetszel nekem, és szeretlek!
- szülinapom, Peti délben hazajött munkából, hozott egy virágot is a komódra, aztán elvitt minket palacsintázni, Google szülinapi köszöntője


- szupi táska Anitától és Tamástól, Panni kivette a kezemből "na nézzük mi van benne" felkiáltással, és egy szép sálat is rejtett:)
- a szép szekrény, amit a hálószobába vettünk, rengeteg hely van benne, a szobát is átrendeztük, így sor került némi takarításra és lomtalanításra is a szobában, valamint kaptunk még 40 eurós levásárolható utalványt is mellé a Kikában
- Anita sógornőmtől egy szép saját készítésű tavaszi koszorút kaptunk
- szuper olvasmányok, jó filmek, sorozatok
- teljesen belemerülni a horgolás rejtelmeibe, egyelőre csak elméletben
- ez a blog, és egy idézet

"Tedd meg először a szükségeset, aztán a lehetségeset és hirtelen képes leszel a lehetetlenre." (Assisi Szent Ferenc)

És hogy mik a terveim áprilisra?

  • továbbra is sokat olvasni
  • kreatív: májusban lagziba megyünk, Kispeti outfitjéből hiányzik még egy horgolt Converse, Panninak pedig szeretnék hajpántot készíteni filcből
  • Panninak és nekem se ruhánk, se cipőnk a lagzira...
  • folytatni a lomtalanítást
  • újra sütni-főzni egy kihívás kapcsán, hátha most nyerek egy szakácskönyvet:) ha nem, legfeljebb eszünk valami finomat
  • tornázni! Szülés után egész szépen lement a hasam, de mostanában egyfolytában ennem kell, és rengeteg édesség is lecsúszik, eléggé felkúsztak a kilók. Jillian Michaels 30 Days Shred-jére szeretnék megint tornázni, többször nekikezdtem már Panni után, de általában a 7. napon mindig megakadtam. Kezdtem unni a gyakorlatokat (pedig a 11. napon új gyakorlatok lettek volna), megbetegedtem, vagy úgy gondoltam, úgyis teherbe szeretnék esni, minek most tornázni...
  • esténként pihenni: scrabblezni, filmezni, sorozatot nézni, pattogatott kukoricázni, teázni, olvasni, színezni, horgolni, hímezni...
  • egy hetet Balonyon fogunk tölteni az anyunál, remélhetőleg jó idő lesz és sokat lehetünk majd a szabadban
  • Ábelnek ajándékot készíteni végre:)
  • szülinapozás-névnapozás: Peti szülei, Emma unokahúgom ünnepel a hónapban
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon