Újabb horgolt hóemberek

Amikor múlt héten közzé tettem a 101-es listámat, nem is gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan teljesítek egy pontot (egyébként muszáj lesz aktualizálnom a listát, mert visszaolvasva nem túl egyértelmű az összes pont, esetleg teljesíthetetlen). Szombaton moziban jártunk Petivel, és mikor éjjel hazaértünk, egy üzenet fogadott a Sashe-ről, hogy rendelésem van:) Nagyon megörültem, és gyorsan átfutottam rajta gondolatban, mi mindent raktam fel oda eddig, reménykedtem benne, hogy nem valami nagy képet kell kihímeznem karácsonyig...

Csak egy kis dologról volt szó, négy kis hóember-díszt rendeltek, amiket tavaly készítettem a rokonság arra fogékonyabb tagjainak karácsonyra. Mivel ugye nincsenek itthon maradékok, így Jeans fonalból készítettem. A szemei és a kezei is horgolófonalból készültek, így a szemei kicsit ijesztőek lettek, de nem annyira, különben is élőben sokkal szebbek, mint képen. A minta itt található. A négy hóember meghorgolása kb. 2 óra tiszta időt vett igénybe, így ajánlom mindenkinek, aki saját készítésű díszekkel szeretné díszíteni a karácsonyfát. Én jövőre mindenképpen készítek még párat, a lépcső korlátját szeretném majd decemberben feldobni fenyőágakkal, kis díszekkel, és az adventi naptárak is ott kapnak majd helyet.


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon