Fíha Tralala #6

Avagy kezdődhet a móka:) Nehéz feladat vár rám este, ezt az egész mindenséget egy babává varázsolni. Az irányérzékemhez híven szerintem a legnagyobb gondot az fogja jelenteni, melyik kéz illetve szem melyik oldalra kerüljön. Remélem nem lesz kancsal kétbalkezes az eredmény...



A legjobban a kezektől, arcától és a rasztáitól féltem. Nem igazolódott be egyik félelmem sem, a tizedik ujjnál pl. már rájöttem, hogyan a legegyszerűbb horgolni (egyébként a kezéhez 2-es, azaz egyel kisebb horgolótűt használtam). A legjobban pedig azt szerettem bennük, hogy a fonalvégeket egyszerűen csak begyömöszöltem az ujjakba illetve a tenyérbe, így nem kellett eldolgoznom őket.




Az arca sem volt nagyon nehéz, bár az igazi formája akkor alakul majd ki, ha rávarrom a szemeket és kihímzem a száját. A szemeket egyébként Anchor fonalból készítettem 1,5-es horgolótűvel. Hatalmas szemei lettek, de az 1-es horgolótűhöz vastag volt a fonal. A raszták is egyszerűek voltak ahhoz képest, mennyien panaszkodtak a leírásban, hogy az nekik nem megy. Gyorsan belejöttem, és egy este alatt akár két-három rasztát is meg tudtam csinálni. 

Nyár óta készül már ez a baba, de ha összeszámolom, mennyi munkaidő van benne, azért nem olyan elrettentő. Inkább a kezdetek voltak nehezek. Remélem, Panninak tetszeni fog és nem végzi majd a polcon porosodva. De addig még:

  • fel kell varrnom a kezeket - lehetőleg ne fordítva!!! ha jól nézem, most is fordítva van a képen... na mindegy
  • ki kell tömni a testét és a karjait, valamint egy pálcával (DM-es lufiról vettem le) kitámasztani a fejét, hogy ne konyuljon majd le
  • a mellényét körbe kell horgolni rövidpálcákkal, és egy szép kis gombocska is megy a hajtókájára
  • fel kell varrni a szemét, kihímezni a száját, esetleg egy kis szemöldököt is varrni, arcát pedig kipirosítani
  • a rasztákat sapkává kell összevarrni, majd rávarrni a fejére, csíkos rasztát felkunkorítani, lyukat fejtetőn befoltozni, a gumit (az a narancssárga kör alakú) rárakni, rávarrni. Remélhetőleg nem lett túl nagy, nincs kedvem újra horgolni
  • végezetül cipőfűzőket befűzni.
Valahogy úgy érzem, megint nem egy estés feladat vár rám... Csak lennék már meg vele...
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon