Hajós 3.

Nem András. Hanem a hajós képem készen:) Örülök neki, hogy befejeztem, mert már irtóra untam a három színt és a minta hibáit... Egy-két részt nekem kellett odagondolnom és terveznem a panamára, nézzétek meg, hogy sikerült:
Már csak a keretezés van hátra, amint hazajövök a táborból, viszem az utcarészlettel együtt. Csak először keretezőt kell találnom...
Úgy néz ki, a héten mindenki nyaralni ment, én sem maradhatok ki a sorból. Rám is férne már egy jó kis pihenés és alvás, de úgy érzem, a tábor után fáradtabb leszek, mint ahogyan elindultam... Ugye a csillagásztábor azért csillagásztábor, hogy éjjel észleljük a csillagokat és egyéb finomságokat:) Na meg a pótvacsis hagymáskenyeret ugyebár... Holnap indulunk, ezért igy
ekeztem minél hamarabb befejezni a hajós képet (éjjel negyed kettőre sikerült is, reggel 6-kor ébresztő:S). Bár kétlem, hogy fogok böködni az egy hetes tábor alatt, azért bepakoltam Petim könyvborítóját, azaz a Loving U képet, amit már csinálok vagy fél éve... Most itt tartok:

Azt hiszem örülni fogok, ha három ikszet hímzek majd:) Biztosan jobban fogom élvezni, mint a hajósat... Több szín, kontúr, hiányzott már. Csak nekem a kontúr olyan semmilyennek tűnik. Inkább két szállal kellene hímeznem, így egy kicsit mintha elveszne, főleg a fekete ruhánál. Ja, hogy ott még nem is kontúroztam... Szerintetek?


Najó, akkor én mára (és még egy hétre) befejezem a szövegelést. Legyetek jók, míg nem vagyok itt, alkossatok, kreatívkodjatok és írjatok sokat, hogy visszatérve gyönyörködhessek munkáitokban:) Mindenkinek jó pihenést!!!

4 comments:

bucilla povedal(a)...

Nagyon jó lett a hajós képed! A loving U-nál én nem varrnám két szállal a kontúrt! Sztem elég hangsúlyos egyel is:)

Christine povedal(a)...

Köszi, csak kicsit gagyin néz ki így kimosatlanul és vasalatlanul, nem is beszélve arról, hogy a Loving U-s képet milyen állapotban találtam a szekrény mélyén:/ Engem csak az zavar, hogy a feketénél nagyon eltűnik a kontúr, mintha ott sem lenne...

Nina povedal(a)...

Szerintem NE kontúrozz 2 szállal, hidd el 1-el lesz igazán szép, emiatt ne aggódj.

Pont ugyanezt csináltam meg én is, és szép lett :) Bár az is igaz, hogy 20-as aidára tettem, hogy mindent 1 szállal bökhessek ;) De elég a kontúrnak az 1, 2vel olyan bumszli lenne.... Szerintem :)

Christine povedal(a)...

Sziasztok, köszönöm a tippeket, maradtam az egy szálnál... már amit sikerült hímeznem a héten - egy asztallábat:)
Nina, nálunk szinte csak panama található... Bár eltökéltem magamban, hogy ezek után, ha nagyobb projektbe kezdek, mint pl. a Butterfly, inkább átugrok Győrbe bevásárolni...

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon