Utazási iroda

A legjobbat a hétvégéből el is felejtettem leírni: végre egy kicsit előremozdultam utazási iroda ügyben is, párom apukája intézett nekem egy találkát egy pasassal, akinek utazási irodája is van és több szobája - gondolom hotel vagy apartman. Augusztusban találkozom vele, addig össze kell magamban raknom, mit is akarok kérdezni, mi is érdekel a legjobban, hogy necsak hümmögjek ott szlovákul. Kicsit félek, mert ez a terület hatalmas, és még én sem tudom igazán pontosan, mit is akarok. Vajon megéri-e manapság egy utazási irodának csak egy országgal - az én esetemben Szlovákiával - foglalkoznia, főleg ha a lakosság nagy része a hazai utazásait saját maga szervezi, utazási iroda bevonása nélkül? Mit kell hozzá tudnom, kell-e fejből fújnom az ország nevezetességeit, kirándulóhelyeit, és egyébként is, hogyan kell felvenni a kapcsolatot egyes desztinációkkal, hotelekkel, termálfürdőkkel???
Fura, hogy friss diplomás létemre ezek a kérdések megválaszolatlanul maradtak. 5 év alatt gyakorlatban max. utat (itinerárt) terveztünk, azt is internet segítségével, amit minden "halandó" meg tud csinálni. Ja és repülőjegyet rezerválni. Na meg utazás költségeit számolni az utazási iroda szempontjából. Ott is inkább a Richard Gere-kinézetű tanárt jegyeztük meg, minthogy jegyzeteltünk volna:) Az elmélet meg nem mind marad meg az ember fejében.

Szóval ez van. Jó pap is holtig tanul - belevetem magam a gondolkodásba, kutatásba, jegyzetelésbe, augusztusig felmérem a saját magam helyzetét és képességeit is. Valószínűleg azért intézte ezt a remélemleendőapóskám, hogy belőlem is legyen valami. Hát nem szeretetreméltó?:)

2 comments:

Timici povedal(a)...

én a másik oldalon álltam, 10évig dolgoztam szállodában:)

Christine povedal(a)...

Igen? És mesélj, milyen volt? Információkat gyűjtök most:) Abszolút tanácstalan vagyok, tudom hogy mit akarok, de nem tudom hogy HOL, hogyan csináljam és mikor kezdjek bele....

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon