Álmodozom...

Ma egy kicsit túldolgoztam magam, úgyhogy úgy döntöttem, a munkanap utolsó óráját szörfözéssel töltöm. Ajjjajj, nem kellett volna, úúúúgy fáj most a szívem... Ilyeneket találtam, egyszer szeretném őket elkészíteni... Kár, hogy minta nincs hozzájuk, de majdcsak kitalálok valamit:)

Valahogy mindig csak fekete, fehér illetve világoskék pulcsikat, szvettereket viselek, másban el sem igen tudnám képzelni magam. Viszont ezek a színek annyira jók, képesek feldobni a szürke hétköznapokat is, nem?
Találtam még két nagyon jó felsőt, de ezek saját készítésűek voltak, nem akarom a képeket a saját blogomon felrakni és galibát okozni...

Még ami megtetszett ma, az egy kínai oldal, ahol egy csomó kötésminta van. Illetve pár könyvet mutatnak be, lehet bennük lapozni, néhány oldalt meg lehet nézni. Sajnos a képek nem letölthetőek, de az autóbuszon eszembe jutott, hogy le is lehet "fényképezni" a képernyőt, majd photoshop-ban kivágni a mintákat... A linket megtalálhatjátok itt (kattintsatok a könyvre baloldalt), vagy jobb oldalt a "hasznos linkek" között.

Megyek tunyulni, holnap végre 2 napra vége a szalmaözvegységemnek... Túlságosan megszoktam már, hogy a párommal lakom, és most egész nyáron alig látom... Alig várom már a holnap estét:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon